מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

עם אילו רכבים פרטיים תוכלו לבצע הובלות קטנות במקום להזמין מוביל?

עם אילו רכבים פרטיים תוכלו לבצע הובלות קטנות במקום להזמין מוביל?

מהן הובלות קטנות? האם אתם צריכים לשכור את שירותיה של חברת הובלות לביצוע הובלה מסוג זה או האם ניתן לבצע הובלה קטנה באופן עצמאי? במאמר זה נספק לכם את התשובות לשאלות אלו ואף נספק לכם מידע בכל הקשור אל הרכבים באמצעותם אידיאלי לבצע הובלה אשר נקראית בפי רוב בשם 'הובלה קטנה'. הבה נתחיל..

מהי הובלה קטנה?

אם גם אתם מעוניינים להוביל פריט אחד או מספר מצומצם של חפצים ממקום אחד למקום שני ואינכם מעוניינים להתחיל ולשם עבור הון תועפות בעבור השכרת שירות הובלות דירה במשאית, הגיע הזמן להכיר את אחד השירותים המהירים, הזולים והנפוצים ביותר, שירות הובלות קטנות. שירות זה מתאים לסטודנטים שמעוניינים להוביל מקרר, שולחן כתיבה או מספר קטן של פריטים לא גדולים מדירה שכורה אחת לדירה אחרת. השירות מתאים לכל מי שמעוניין לקחת רהיט למסירה מכתובת מסויימת אליו לדירה ולכל אחד שמעוניין בשינוע מהיר, מיידי ובעלות זולה. אם בעבר, רוב האנשים השתמשו בשירותיה של חברת הובלות אשר אפשרה הובלה משולבת, כיום רוב האנשים מעדיפים הובלה קטנה.

מי מבצע את ההובלה?

היום, יש לכם אפשרות לבחור. האפשרות הראשונה היא להיעזר בשירותיה של חברת הובלה אשר מעמידה לרשותכם רכב מסחרי המיועד להעברת כמות מצומצמת של פריטים למרחק לא גדול. יש לקחת בחשבון שהשכרת שירות זה מחברת הובלות בעלת מוניטין, תבטיח לכם הובלה מקצועית על ידי מובילים מקצועיים המבטיחים לכם הובלה בטוחה של אותם חפצים או תכולה היקרה לכם. חברה מוכרת ואמינה העוסקת בהובלות תמנע מכם את עוגמת הנפש מחאפרים המציעים את שירותיהם בתחום, המוביל תמיד יעטוף את הפריט אותו הוא יוביל עבורכם כראוי, גם אם מדובר בפריט אחד וזאת על מנת למנוע נזק. 

האפשרות השנייה היא הובלה קטנה באופן עצמאי, כלומר אתם יכולים להשתמש ברכב עבודה כמו Renault Kangoo או רכבים פרטיים או מסחריים אחרים אשר אידיאליים לביצוע הובלה של פריט אחד או שניים. אם אתם מעוניינים להשתמש ברכב פרטי לביצוע הובלה קטנה, חשוב להקפיד ולבחור רכבים פרטיים עם מערכות בקרת יציבות וסיוע בעלייה, רכבים בהם ניתן לקפל את המושב האחורי, מתלים קדמיים ואחוריים ומשקל העמסה של 500 ק"ג לפחות ורכבים נוספים המוגדרים על ידי רבים כרכבים פרטיים – מסחריים.

במה כדאי לבחור?

שימוש ברכב מסחרי להובלות קטנות תאפשר לכם לבצע את ההובלה הקטנה בפעם אחת ובנוחות וזאת בהתאם ללוח הזמנים הנוח לכם, אך חשוב לקחת בחשבון שאתם אלו שתצטרכו להתמודד עם אריזת הפריט, השינוע שלו, לוודא שהנסיעה בטוחה ולא נגרם נזק לרכוש. בנוסף, תצטרכו לוודא שהרכב הפרטי שלכם מתאים למשימה. אמנם קרוב לוודאי שהעלות תהיה נמוכה יותר מהשכרת שירות הובלה קטנה, אך לא תמיד הדבר משתלם, הן מבחינת כאבי גב והן מבחינת כאבי ראש. מסיבה זאת רוב האנשים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברת הובלות לביצוע הובלה קטנה או לשכור מחברת הובלות רכב מסחרי המותאם להובלה וציוד נוסף שיקל עליהם את המשימה. בהצלחה!

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

עוד בנושא

Car battery. 3d

מצבר לרכב עד הבית

למה לחכות אם אנחנו יכולים לקבל הכל עד הבית? אחד השינויים המהותיים שחלו בשנים האחרונות בתחום השירות ללקוחות הוא, אנחנו כבר לא צריכים להגיע אל

קרא עוד »
מעבר לבית חדש

אריזת דירה לפני הובלה

עוברים דירה? אריזה יעילה וטובה של תכולת הדירה תקל עליכם מאוד לא רק בשלבי הפריקה וסידור התכולה בדירה החדשה, אלא גם במעבר עצמו, לא מעט

קרא עוד »

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!