שלום לכולם, אני דוד בן עיון, מנכ"ל ובעלים של חברת 'מוּבֵרס' – חברה מקצועית המספקת שירותים בתחום השינוע וההובלה, ללקוחות עסקיים ופרטיים ובכל סדר גודל. במהלך השנים בהן אנו מספקים שירות ללקוחותינו, הבנתי שיש מגוון רחב של לקוחות, ולא תמיד חברות מצליחות לספק מענה כולל למגוון הצרכים של הלקוחות.
במטרה לתת מענה לכל סוגי הלקוחות אנחנו מציעים היום שירותים מלאים של הובלת דירה, כולל אריזה במידת הצורך, או שירותים של הובלה עצמית הכוללים השכרת משאית (ניתן לצרף נהג מוסמך מטעמנו ולחילופין לבחור נהג מוסמך מטעמכם).
הצעת מחיר מושפעת בעיקר מהתכולה שאתם צריכים להעביר.
בשביל לתת לכם הצעת מחיר מדויקת עלינו לראות בעיניים את הדברים שאתם רוצים להעביר.
אם תשלחו לנו רשימת תכולה שאתם מעוניינים להעביר זה לא מספיק, שכן מרשימת מלל אנחנו נתקשה מאוד להעריך את התכולה שלכם בפועל.
לכן, יש לשלוח לנו סרטון או תמונות של התכולה לוואטסאפ, או לחילופין שאנו נבוא אליכם לדירה בשביל לתת הצעת מחיר.
מראה עיניים מאפשר לקבל אינדיקציה על מרחק הדירה מהמשאית, האם יש מדרגות, דרכי גישה ועוד אלמנטים שונים.
הצעת המחיר מושפעת ממרכיבים שונים: כמות התכולה שצריך להעביר, כמה סבלות יש בהעמסה ופריקה, גודל המשאית הנדרשת, מרחק בין דירה לדירה, פירוקים והרכבות שצריך לעשות, עיטופים ואריזות לפי הצורך.
ברגע שנקבל מכם את כל הפרטים הנ"ל נוכל לתת לכם הצעת מחיר מסודרת.
להובלת דירה אנחנו באים עם 3 עובדים לפחות. בדירות גדולות או בדירות שיש עבודת סבלות מרובה, נביא להובלה מספר עובדים גדול יותר. בכל צוות הובלות יש מנהל עבודה שתפקידו לדאוג לכך שתכולת הדירה שלכם תעבור בשלום. צוות העובדים במוברס עושה את מירב המאמץ על מנת שההובלה תיגמר כמה שיותר מהר, עם צוות עובדים שתואם את צורכי העבודה ובאפס תקלות בדרך.
כל השירותים שלנו הם בעבודה עברית בלבד. הנהג, הנגר, הסבלים וגם צוות האריזה שלנו – כולם יהודים. אני משתדל להעסיק אנשים אדיבים ונחמדים שיום המעבר יעבור עליכם בצורה הנעימה ביותר.
הובלת בוקר מתחילה לקראת השעה 8:00. ברוב המקרים שעה זו נוחה, מכיוון שאם יש ילדים בשעה הזו הם כבר הולכים למוסדות/קייטנות, ובנוסף החניות ברחוב מתפנות ומאפשרות עבודה רגועה יותר.
אם קבענו הובלה לשעות הצהריים עליכם לקחת בחשבון שייתכן ונגיע אליכם לאחר הובלת בוקר, ואיננו יודעים תמיד להעריך מראש מתי היא תסתיים בדיוק. במצבים כאלה ניתן לכם טווח שעות בו אנו עשויים להגיע, ונהיה איתכם בקשר טרם זמן ההגעה.
כמעט בכל בית שמעבירים יש דברים שצריך לפרק ולאחר מכן להרכיב. זה יכול להיות דלתות של מקרר שלא עובר בפתח, רגליים של פינת אוכל וכמובן ארונות שאי אפשר להעביר אותם בשלמות. לכן בכל צוות הובלה יש לנו עובד שתפקידו לעשות את כל הדברים הטכניים האלה. הוא יבוא מצויד עם מברגה וארגז מלא בכלי עבודה שבעזרתם יפרק וירכיב את כל מה שנחוץ לטובת ההובלה.
בארונות בגדים נדרש ניסיון ומקצועיות בשביל שהארון יעמוד ישר, יציב ושדלתות ומגירות הארון תיפתחנה כמו שצריך. לכן אנחנו מעסיקים אנשי מקצוע מעולים על מנת שהארונות שלכם יורכבו בדירה החדשה בצורה הטובה ביותר.
המובילים שלנו בשטח מפעילים שיקול דעת על כל פריט ופריט ובוחנים האם צריך עיטוף או לא. ברמת העיקרון, כל מה שעשוי מבד יקבל עיטוף מלא על מנת שהבד לא יקרע או יתלכלך. במקביל כל תכולה שיש לה דלתות או מגירות תיעטף בניילון על מנת שאלו לא ייפתחו במהלך ההובלה. מוצרים עם זכוכית או חזית עדינה אנו אורזים בעזרת שמיכה\קרטון וניילון נצמד.
עיטוף מלא בניילון נצמד
עיטוף מלא בניילון נצמד + קרטון בתחתית הספה
קרטון על החזית + עיטוף מלא בניילון
עיטוף מלא בניילון + קרטון במידת הצורך
פירוק של הרגליים - עיטוף מלא של פלטת השולחן כולל קרטון\שמיכה
עיטוף בשמיכה + ניילון נצמד
מצמידים חזית אל חזית ועיטוף בניילון
במקרה של נזק לתכולה שלכם, אנחנו אחראים לפצות אתכם על הנזק שנגרם באשמתנו. יש ביטוח שנקרא 'סחורה בהעברה' שמפצה נזק בסכום של עד 100,000 ש"ח. לביטוח הזה יש השתתפות עצמית גבוהה יחסית, לכן במידה והנזק יהיה מינורי אנחנו נפצה אתכם באופן ישיר ללא הפעלת ביטוח.
במידה ואנחנו פנויים אפשר לקבל מאיתנו שירות גם מהיום למחר. כדאי בכל אופן לשריין תאריך מראש, מוקדם ככל האפשר. אנחנו מפעילים סה"כ 3 צוותי הובלה במקביל ובחודשי הקיץ הביקוש גבוה, לכן בזמנים אלה כדאי ליצור איתנו קשר מראש כמה שיותר מוקדם.
לרוב חוזה שכירות מתחילים ב-1 לחודש, מהסיבה הזו כל הימים שקרובים לתחילת וסוף החודש הם ימים שבהם יש ביקוש גדול ועומס אצל המובילים. החודשים העמוסים ביותר בשנה הם: יוני, יולי, אוגוסט, ספטמבר. בימים האחרונים והראשונים של החודשים האלה יש ביקוש שגדול מההיצע ולכן המחירים גם בהתאם.
בימים אלו המובילים עובדים מבוקר עד לילה ולפעמים נוצר מצב של עיכובים ותקלות. כל שנה אנחנו מקבלים בתאריכים האלה המון טלפונים מלקוחות שמסיבה כלשהיא המוביל לא הגיע אליהם, וכעת הם מחפשים מוביל בצורה מיידית בתקופה העמוסה בשנה. ההמלצה שלי היא לעשות הכול בכדי שלא תצטרכו לבצע את מעבר הדירה בתחילת החודש.אם קבענו הובלה לשעות הצהריים עליכם לקחת בחשבון שייתכן ונגיע אליכם לאחר הובלת בוקר, ואיננו יודעים תמיד להעריך מראש מתי היא תסתיים בדיוק. במצבים כאלה ניתן לכם טווח שעות בו אנו עשויים להגיע, ונהיה איתכם בקשר טרם זמן ההגעה.
כשאתם אורזים את הדירה כדאי לסמן את הקרטונים ולרשום על כל אחד מהם לאיזה אזור בבית הוא שייך ומה התכולה שיש בו. כשנגיע לדירה החדשה נוכל למיין עבורכם את הקרטונים לפי חדרים וקומות, כפי שסימנתם על הקרטונים (חשוב מאוד שהסימון יהיה ברור!). ההמלצה שלנו היא לסמן את הקרטונים לפי צבעים כך שכל אזור בבית יקבל צבע משלו.
בין היתר תוכלו להזמין דרכנו קרטונים עבור אריזת הדירה. שירות זה הוא רק עבור לקוחות שסוגרים איתנו הובלת דירה. ברגע שראינו את תכולת הדירה שלכם נדע גם לייעץ לכם מה כמות הקרטונים הנדרשת להובלה שלכם ואיזה סוג קרטונים אתם צריכים.
יש כמה גדלים של קרטונים, אנו ממליצים להפעיל שיקול דעת מתי להשתמש בכל סוג של קרטון. דברים כבדים נשים בקרטון קטן ודברים קלים אפשר לארוז בקרטון גדול. ספרים לדוגמא הם דבר כבד, לכן חשוב לארוז אותם בקרטונים קטנים (פחות או יותר בגודל קרטון של שישיית קוקה קולה).
חשוב מאוד למלא את הקרטונים עד הסוף. קרטון שלא מלא עד הסוף יימעך ברגע שנשים עליו קרטון נוסף. במהלך האריזה כדאי למלא את כל תכולת הקרטון כך שלא יהיה רווח בין הדברים. ברגע שיש לדברים מקום לזוז בתוך הקרטון הם עלולים להינזק.
עבור תכולת מטבח ישנו נייר אריזה שאנו ממליצים להשתמש בו. נייר אריזה הוא נייר כמו דף עיתון שבאמצעותו תוכלו לעטוף כוסות, צלחות, כלי זכוכית ועוד. לאריזת המטבח אנחנו משתמשים גם בסדינים\מגבות ששמרנו מראש לטובת אריזת המטבח. בעזרתם נרפד את הקרטונים ונדאג למלא חללים בתוך הקרטון על מנת שלא יהיה לתכולה שבקרטון מקום לזוז. ישנם המון סרטונים ברשת שאפשר ללמוד מהם גם איך לארוז כל פריט בצורה הנכונה ביותר.
ניתן לקבל דרכנו גם הצעת מחיר לאריזת דירה. במסגרת השירות אנחנו נבוא אל הדירה עם ציוד אריזה יום לפני ההובלה ונארוז את כל תכולת הדירה לקראת המעבר. במידה ואין הרבה מה לארוז אפשר גם לבצע את האריזה תוך כדי ההובלה.
המחיר לאריזת דירה הוא לפי שעה. בדרך כלל מגיעים 4-3 עובדים לאריזה, כאשר המחיר לשעת עבודה של הצוות הוא 350-400 לשעה. בדרך כלל עובדי האריזה הם גברים, כשבמידת הצורך ניתן לתאם שדווקא נשים תגענה לבצע את האריזה. צוות אריזה מגיע לעבודה של מינימום 5 שעות.
ישנם מקרים שבהם נעדיף להשתמש ב"מנוף הרמה" על מנת להוריד או להעלות את תכולת הדירה שלכם. בדירות בהן צריך לעלות הרבה מדרגות ואין גישה נוחה אליהן, מנוף הרמה הוא פתרון מצוין שחוסך לנו הרבה זמן ומאמץ.
אנחנו ניתן לכם הצעת מחיר מראש שכוללת את שירותי המנוף במידת הצורך. המחיר שקיבלתם יישאר כמו שסיכמנו, ובמידה וצריך להשתמש במנוף אנחנו נדאג להזמין אותו ולשלם לו כמה שצריך. התמחור של מנוף הוא לפי שעת עבודה. אנחנו לא מחזיקים מנוף משלנו אלא מזמינים אותו בשעת הצורך ומשלמים לו לפי שעה.
מלבד שירותי הובלה אנחנו יודעים לספק פתרונות לאחסון של תכולת דירה. אז במידה ואתם צריכים שירותי אחסון נשמח לסייע לכם ולקשר אתכם למחסן לפי התקציב שלכם. אנחנו לא מחזיקים במחסן משלנו אלה רק מקשרים אתכם לבעלי מחסנים שעובדים איתנו לפי הצורך.
לפני הכל כדאי שהמחסן יהיה קרוב אל הדירה שבה אתם מתכננים לפנות או להחזיר את הציוד. ברגע שהמחסן קרוב עלויות ההובלה יורדות.
ישנם סוגים שונים של מחסנים; במידה ואתם צריכים נגישות אל הציוד על בסיס קבוע, כדאי לבחור במחסן שיאפשר לכם את זה ושהדברים בתוך המחסן יהיו נגישים. מחיר של אחסון תלוי גם בסוג המחסן ומשתנה בהתאם לגודל המחסן. בדרך כלל התמחור בשירותי אחסון הוא לפי קוב. סדר גודל של 50-35 ש"ח לכל קוב. דירה ממוצעת נכנסת במחסן של 30 קוב.
עם סיום העבודה לשביעות רצונכם תצטרכו להעביר לנו תשלום על ההובלה. במידה ותרצו לשלם על ההובלה במספר תשלומים יש לתאם זאת איתנו מראש.
ניתן לשלם על ההובלה בכל דרך שתבחרו: מזומן, צ'ק, כרטיס אשראי, ביט, פייבוקס. במידה ומשלמים בכרטיס אשראי בתשלומים יתווסף למחיר עמלה של חברת האשראי.
האם צריך לתת טיפ למובילים? כמה טיפ נהוג לתת?
אין חובה לתת טיפ לעובדים. אני יכול רק שלעובדים המסורים יש ציפייה לקבל טיפ. בסופו של דבר הם עבדו קשה בשבילכם והטיפ שיקבלו מביע את הכרת הטוב שיש לכם בעבור כל המאמץ והאדיבות שנהגו כלפיכם במהלך ההובלה.
גודל הטיפ הוא ביחס לגודל ההובלה. בדרך כלל נוגים לחלק בין העובדים טיפ שמהווה 10 אחוז מסך ההובלה. לדוגמא: אם ההובלה שלכם עלתה 3,000 ₪ נהוג לתת לכל העובדים יחד 300 ₪ כטיפ.
אם יש לכם דברים שאותם תרצו לקבע או להתקין בדירה החדשה, אנחנו פה לרשותכם. ניתן לקבל דרכנו הצעת מחיר להתקנות: ווילונות, טלוויזיות, מתלים, תמונות ובמילים אחרות: כל מה שתצטרכו.
אם תצטרכו שירותי ניקיון לדירה שאתם עוזבים או לדירה שאליה אתם מתכוננים להיכנס, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם חברת ניקיון ונוכל לדאוג לכם גם לנושא הזה של ניקיון הדירה.
המחיר של הובלת דירה מושפע מכמה דברים עיקריים, כאשר ייתכן מאוד שאת חלקם תוכלו לבצע לבד ובכך תחסכו לעצמכם הוצאות מיותרות.
פירוק והרכבת הרהיטים בעצמכם:
פירוק והרכבת רהיטים בדגש על הארונות דורש מחברת ההובלה זמן יקר. אם יש לכם את היכולת לפרק ולהרכיב את הארונות לבד זה יחסוך לנו עבודה ולכם זה יחסוך כסף.
הובלת דירה בהעמסה עצמית
בערך 50% מעלות ההובלה מווסתת לתשלום עבור העובדים. אם יש לכם את היכולת להעמיס את תכולת הדירה בעצמכם אתם תחסכו לעצמכם כסף רב.
יש אפשרות להשכיר נהג + משאית לפי שעות. הנהג יבוא עם המשאית ואתם תדאגו להעמיס ולפרוק את הדברים. מכיוון שכל שעת משאית עולה לכם כסף תכינו מראש כבר את כל מה שצריך בדירה לפני שהמשאית מגיעה. כל מה שצריך לפרק, לארוז, לעטוף – תעשו מראש. בשביל לחסוך זמן בהעמסה ופריקה כדאי להביא מספר גדול של עובדים שיזרזו את הסבלות. דבר נוסף שאפשר לעשות זה להתחיל להוציא מהדירה את הדברים לכיוון החנייה שבה תחנה המשאית. אם הכול יהיה כבר למטה לפני שתגיע המשאית, תוכלו להעמיס את כל הדירה אל המשאית בזמן קצר מאוד. אותו נוהל יפה גם לשלב הפריקה של המשאית. אפשר לפרוק הכול קרוב למשאית ולשחרר אותה ורק אז להתחיל להכניס את הדברים אל הדירה.
אם יש לכם רישיון נהיגה למשאית יש אפשרות גם להשכיר משאית ללא נהג. המחיר להשכרת משאית הוא כ-1000 ₪ ליום. קחו רק בחשבון שצריך לנסוע אל סוכנות ההשכרה, לקחת משם את המשאית ולהחזיר אותה לאותו מיקום. בשונה מהשכרת רכב רגיל אין בכל עיר בישראל סוכנות השכרה שמשכירה משאיות, לכן עליכם לקחת בחשבון גם את המרחק שתצטרכו לנסוע הלוך וחזור אל סוכנות ההשכרה. למחיר ההשכרה תוסיפו גם עלויות סולר שתצטרכו לשלם בנוסף. אם מעבר הדירה שלכם הוא בחודשי הקיץ קחו בחשבון שלא תמיד יש לחברות ההשכרה משאיות במלאי.אותו נוהל יפה גם לשלב הפריקה של המשאית. אפשר לפרוק הכול קרוב למשאית ולשחרר אותה ורק אז להתחיל להכניס את הדברים אל הדירה.
אם יש לכם רכב עם וו גרירה השכרת נגרר יכולה להיות פתרון מצוין עבורכם. מחירי השכרת נגררים הם בין 100-350 ₪ ליום. יש נגררים בגדלים שונים שניתן לשכור, תנסו לשכור נגרר כמה שיותר גדול, הכול בהתאם כמובן לכושר הגרירה של הרכב שלכם.
הובלה דירה עם סבלים - הצעת מחיר רק לאחר קבלת הפרטים המלאים.
250-350 ₪ לשעה (מינימום שלוש שעות)
1000-1200 ₪ ליום (לנהגים מנוסים בלבד, על בסיס מקום פנוי)
נגרר להשכרה החל מ-250 ₪ ליום
נשמח לתת לכם שירות אדיב ומקצועי.
מוזמנים ליצור איתנו קשר לשאלות נוספות והצעות מחיר.
054-5555555
davidba35@gmail.com
054-5444456
רגע, לפני שאתם עוזבים...