מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

טיפים להובלה בראש שקט

אנו מבלים את העשור האחרון שלנו בלאסוף טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף ולעבור דירה בלי טיפת לחץ. בתור אחת החברות המובילות בישראל, מוברס MOVERS מתגאים ומרגישים ברי מזל שיש להם את הזכות לעבוד עם עובדים מיומנים ומקצוענים. ומה יותר טוב מללמוד מבעל ניסיון נכון? אז אנחנו לומדים מהמובילים שלנו שמובילים דירות במשך יום יום כבר הרבה שנים.

ריכזנו בתמצות ובחרנו את הטיפים הטובים ביותר מהמובילים הטובים ביותר שלנו. אז אם אתם מתכננים לעבור, אם תשכילו ותקחו משהו אחד מן הדברים שתקראו בהמשך, אנחנו מבחינתנו עשינו את שלנו:).

תעבדו לפי לוח זמנים

  1. ברגע שהחלטתם על תאריך של ההובלה אז תפנו את הבגדים, נקו את הארונות, את העליית גג, מחסן, מוסך או מרתף אם יש.
  2.  תזמינו חברת הובלות לתאריך שבחרתם לפחות שבועיים עד ארבע שבועות לפני תאריך המעבר. כשאתם מתקשרים, אנו ממליצים לכם בחום לשאול את החברת הובלות אם הם מבטוחים, ואם אתם רוצים להיות לגמרי בטוחים, תבקשו שישלחו לכם צילום של התעודת ביטוח. בנוסף לזה, תשאלו את המובילים אם הם באים עם ציוד מיגון לרהיטים וכו
  3. בערך שבוע לפני המעבר – תגישו בקשה באתר של משרד הפנים לשינוי כתובת מגורים. תוכלו לעשות את זה דרך כאן.
  4. תתקשרו להזמין ניתוקים מחברת הטלפון, מהכבלים, (יאס, הוט וכדומה) בערך שבוע לפני המעבר. ותדאגו לקבוע עם הטכנאים שיגיעו לבית החדש בתאריך שתרצו כבר באותה שיחה.
  5. בנוסף, תבטלו את כל הנותני שירות שאתם מקבלים כגון: עיתונים ומגזינים, ארנונה, וועד בית, חשמל לבניין לפחות שבוע לפני מעבר.
  6. תתאפקו עם האריזה של החומרי ניקיון (כגון: מטאטא, מגב, סמרטוט ודלי וחומרי ניקיון) עד שתסיימו עם עם הניקיונות האחרונים שלכם – ואל תשכחו לנקות את הכיריים והתנור והמקרר שלכם!
  7. תתחילו לארוז כמה שיותר מוקדם! 

כמה תזכורות קטנות וחשובות של דברים שתמיד שוכחים

השכרת משאיות
  1. אל תשכחו את כל הברגים והחלקים הקטנים של הרהיטים שלכם בבית הישן שלכם. מתי שאתם מפרקים רהיט כלשהו, שימו את כל החלקים הקטנים כגון ברגים ואומים בתוך שקית. ואז תדביקו את השקית על הרהיט עצמו, ככה שגם לא תצטרכו לסוחב את השקית וגם ככה לא תתבלבלו לאיזה רהיט שייכת כל שקית. 
  2. לפני שמעבירים מכשירים גדולים תמיד חשוב להסתכל בהוראות יצרן לראות אם יש הוראות מיוחדות שצריכים ליישם. מכשירים כגון מדיחי כלים ומייבישי כביסה בדרך כלל צריכים טיפול מיוחד, אז שימו לב.
  3. אל תשכחו להוריד מהקירות את כל האומניות שיש לכם, כמו כן אל תשכחו לנתק את כל המכשירים האלקטרונים או לארוז גם את החפצים שיש לכם בחצר.
  4. תיפטרו מכל מיני חפצים שאסור לחברת הובלות להעביר על פי החוק. דברים כגון גלוני גז ודברים דליקים ורעילים או נפיצים.
  5. תארגנו תיק לדברים שאתם כנראה תצטרכו. כגון: מברשות שיניים, מטען לפלאפון או למחשב נייד, בגדול כל דבר שתצטרכו כנראה ב72 שעות הקרובות. עדיין, זה לא מקרה חירום, אבל אם תתייחסו אל המעבר כסוג של מקרה חירום זה יעפוך את המעבר שלכם להרבה הרבה יותר קל.

איך לוודאות שיום המעבר יעבור בצורה הכי חלקה שיש

  1. דבר ראשון תנו לילדים שלכם להרגיש שהם חשובים ועוזרים על ידי זה שתביאו להם דברים לעשות. זה שהם יעשו משימות אפילו הכי קטנות שיש זה יעזור. קראו על זה בהרחבה על המדריך שכתבנו: מעבר עם ילדים.
  2. תכינו לכם שיהיה לכם מספיק מזומן וקצת חטיפים ונישנושים שיעזרו לכם לעבור את היום.
  3. אם יש לכם רצפת דקט אז שימו שטיחים או משהו שיגן על הרצפה מפני שריטות.

וזהו!

מוכנים למעבר? חייגו ותקבלו מאיתנו הצעת מחיר.

מוברס הובלות

צרו קשר

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

עוד בנושא

מחירון הובלות

מחירון הובלות

חברת מוברס היא החברה המובילה בתחומה. אצלנו תוכלו למצא את כלל שירותי ההובלה במחירים הטובים ביותר עבור השירות אותו אתם מבקשים. במוברס המחיר הטוב לא

קרא עוד »
צור קשר מוברס

צור קשר

יש לכם שאלה? רוצים לקבל שירות מסוים? לקוחות שלנו שצריכים שירות לקוחות.. תשאירו פרטים למטה או חייגו עכשיו למס' 072-3940820 ואנחנו ניתן לכם שירות אדיב

קרא עוד »
מוברס

אודות

בואו להכיר אותנו. בואו לקרוא קצת על איך הכל התחיל הסיפורשלנו  בשנת 2014 חברת מוברס הוקמה כעסק משפחתי של משפחת בן עיון. חברת מוברס מתמחה

קרא עוד »

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

עוברים דירה?

פרטי התכולה
פרטי יצירת קשר

לחצו על הכפתור וקבלו מאיתנו הצעת מחיר משתלמת במיוחד עבורכם, ואנו מברכים אתכם במעבר קליל ומרענן מוברס הובלות