מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

שבעה טיפים שיעזרו לכם לבחור את חברות ההובלה והאריזה הטובות ביותר

עוברים לדירה חדשה?  יש לנו אותך מכוסה, אנו מספרים לך  טיפים וטריקים לחיסול שירותים מזויפים וכיצד לבחור חברות הובלות ואריזה האמינות ביותר.

 

מתכננים לעבור לבית או דירה חדשה?

 

בין כל הדברים שאתה צריך לטפל בהם לפני העברה, בחירתך לארוזים ומובילים היא גם מכריעה ביותר. אם אתה עובר לגור בעיר, ספק שירותים מקומי אמין יעבוד; אבל אם זה מעבר בין ערים, זה ממש מסתכם בכמה טובים החבילות והספקים שלך.

 

להלן מספר טיפים שיעזרו לך לבחור חברת הובלות . אחרי הכל, תסמכו עליהם על כל מה שנדרש כדי להפוך את הבית שלכם ליפה.

 

טיפ מספר 1: השליך את מה שאתה לא צריך

 

לפני שתתחיל לבחור חברת הובלות וארוזה אמינה, חשוב שתתחיל להכין את ביתך לקראת המעבר. זרוק את כל הדברים שאתה לא צריך. תופתעו מכמה בגדים, כלים ושאר אביזרים שאנחנו לא באמת צריכים בבית. 

 

ביקורת מהירה היא הכרחית לפני שמתחילים בתהליך המעבר שלך מכיוון שהיא יכולה לגרום לגילוי דברים רבים שכבר אינם שימושיים עבורך.

 

טיפ מספר 2: אירגון זה הכול

 

לאחר שתסיים לסדר את הבית שלך, סווג את הדברים שלך לנושאים כלליים.

 

לדוגמא, שמרו על פריטים שבריריים כמו קישוטים, פריטי אספנות וכלי כסף. ספרים צריכים להיות מופרדים מנוזלים וחפצים חדים אחרים. באופן אידיאלי, נשאו את הבגדים שלכם במזוודות, אז וודאו שיש לכם מספיק כדי לאחסן את כל ארון הבגדים שלכם.

 

הרבה יותר קל לפרק ולארוז פריטים גדולים יותר. אז הקפידו לארגן את הדברים הקטנים ביותר בביתכם על מנת להבטיח שיש לכם שליטה רבה יותר בתהליך המעבר. צור רשימה ושמור עליה בהישג יד עד להשלמת כל תהליך המעבר.

 

טיפ מספר 3: חיפוש, חיפוש, חיפוש

 

ישנן שתי דרכים לבחירת החבילות והמובילים שלך. המלצות מילוליות של חברים או בני משפחה. והשני הוא מחקר, מחקר ועוד מחקר. התחל בחיפוש גוגל פשוט ואז בדוק את הרשימות הקצרות שלך מול סוג הביקורות שקיבלו, איזה סוג שירותים ומחירים הם מציעים, האם יש להם אתר חוקי וכו

 

אתה יכול גם לבקש המלצות של קבוצות מדיה חברתית או לבקש ביקורות ממכרים.

 

טיפ מספר 4 :אישורי הצלבה

 

לפני שתסיים את העסקה, בקש מהחברה לייצר את האישורים החוקיים שלה. בדוק אם יש להם רישיון / היתר חוקי להפעלה. אם אתה נתקל בבעיות, זכור שאתה זקוק לחברה מהימנה שעונה לך.

 

טיפ מספר5: בחרו תמיד בביטוח

 

היבט חשוב, שלעתים קרובות מוזנח, הוא בדיקת פוליסת הביטוח של החברה. חברה מכובדת תציע לכם כיסוי ביטוחי במקרה של בלאי, שזו אפשרות ממשית מאוד במהלך ההובלה. אם הם מסרבים ומתעקשים שהם מאוד אמינים, זה דגל אדום בפני עצמו.

 

טיפ מספר 6: חיות מחמד, צמחים וכלי רכב

 

במקרה שיש לך הרבה צמחים או שיש לך חיית מחמד, עדיף לבחור בחברה שמציעה גם שירותים להובלה של הדברים האלה.

 

באופן דומה, יש חברות הובלות  שמובילות גם מכוניות ואופניים. הקפידו לבחור חברת אורזים ומובילים שיכולים לעשות זאת עבורכם יחד עם הובלת הדברים הרגילים שלכם.

 

טיפ מספר7: שאלות רבות

 

ברור שיהיו לך שאלות רבות: תוך כמה זמן זה יגיע ליעדי? בכמה משאיות תשתמשו? אתה מתכוון להשתמש בקופסאות משלך? האם עלי לשלם עבורם בנפרד? אתה מתכוון להשתמש בעטיפת בועות? וכו ' ערכו רשימה של כל השאלות העומדות בפניכם והבהירו אותן לפני החתימה על הקו המקווקו.

 

עליכם לדעת את המצב בו יועברו חפציכם, את אופן הארוז והקטלוג של הכל, ואופן ההורדה.

 

פעל לפי הטיפים הבאים למעבר בטוח וחלק מבית אחד לבית אחר.

 

! מעבר שמח

 

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

מאמרים שונים

עוד בנושא

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!