מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

כיצד לארוז תכולת דירה לפני אחסון? 

 

ישנן סיבות רבות לאחסון תכולת דירה החל ממעבר לארץ אחרת בעקבות שליחות מקצועית או אישית, מציאת פתרון זמני לתקופת שיפוצים בנכס קיים או כאשר חל עיכוב במסירת המפתח לדירה שרכשתם ועד אחסון תכולת דירה של ירושה או פריט יקר ערך שאין לו מקום בחלל המגורים הקיים. כיצד לארוז תכולת דירה לפני אחסון? האם זה משנה אם האחסון הוא לטווח הארוך או לטווח הקצר? וכיצד לבחור חברת אחסנה? כל הפרטים כאן בכתבה. 

כיצד לארוז תכולת דירה לפני אחסון?

תכנון היא מילת המפתח לתהליך זה ועל מנת להבטיח אחסון תכולת דירה באופן מיטבי מומלץ לבצע את הצעדים הללו: 

  • מיון וסינון- תהליך אחסון תכולת דירה הוא הזדמנות לנפות את הלא רצוי ולהשאיר רק את הנחוץ לשימוש יום יומי. דווקא כעת שכל פריט עודף עולה לכם כסף- נפח אחסון גבוה יותר, המשפיע על עלות האחסון, בדקו היטב מה נכון להשאיר וממה הגיע הזמן להיפרד. תוכלו לעשות זאת בכוחות עצמכם או באמצעות איש מקצוע נטול שיקולים אישיים, שייסע לכם להיפטר ממה שאינו דרוש ואינו נחוץ. בדרך זו תוכלו להבטיח שבמועד בו תשובו לדירה הקיימת או תיכנסו לדירה חדשה – תוכלו להתחיל עם מה שנחוץ לכם ללא "שרכי עודף" שיערמו על המדף ויעלו אבק. 
  • הצטיידות- כדי לשמור על הפריטים שלכם במצב הטוב ביותר עליכם לאחסן אותם בתוך קרטונים. ככלל, בחלק מתהליך אחסון תכולת דירה מומלץ להצטייד בקרטונים במבחר גדלים. הקרטונים הקטנים מיועדים לפריטים כבדים ולפריטים שבירים ואילו הקרטונים הגדולים מיועדים לפריטים קלי משקל ונפחיים. מה שלא ניתן לקיפול או לאחסון בצורה מסודרת בקרטון – ייתלה או ייעטף ומה שניתן לצמצום בנפחו יוכל להידחס אל תוך הקרטון. 

האם להעמיס את הקרטונים עד הסוף? 

בפריטים בעלי נפח וקלי משקל מומלץ להעמיס כ-90% מהקרטון ובפריטים כבדים ושבירים מומלץ למלא את הקרטון ללא השארת נפחים – אך חשוב לוודא שהפריטים השבירים מופרדים זה מזה על ידי שכבת הגנה (קרטון או נייר) אם ישנם רווחים, חשוב למלא אותם בשקיות אוויר כדי למנוע תזוזה של פריטים. 

  • הערכה ראשונית- לאחר מיון וסינון, ספירת הפריטים המיועדים לאחסון תכולת דירה ושליחת הרשימה באופן מקוון לחברת האחסון נדרש יהיה לבחון מה יאוחסן קודם והיכן במחסן גם כאן קו החשיבה מתכוונן אל "היום שאחרי" בו תסיימו את תקופת האחסנה. 

פריטים חיוניים לשימוש מידי- כמו כלי אוכל, כלי מיטה, מכשור חשמלי יאוחסנו בקרבת פתח המחסן- אלו יהיו הפריטים הראשונים, שתבצעו בהם שימוש ולכן כדאי לשמור אותם נגישים.
פריטים שאינם חיוניים לשימוש מידי- כמו ביגוד, הנעלה, מכשור שאינו נמצא בשימוש יום יומי ואבזור משלים יאוחסנו בירכתי המחסן, כאשר הפריטים ביותר מאוחסנים בתחתית המחסן ואילו הפריטים הקלים מאוחסנים בחלקו העליון. 

טיפ חשוב: בחנו מבעוד מועד שהמחסן המוקצה לכם מחולק באופן המאפשר לכם לנצל באופן מיטבי את חלל האחסון, הן בהיבט של אמצעי אחסנה והן בהיבט המבנה 

  • הפריט לא נכנס לקרטון? אם הפריט גבוה וצר העדיפו לאחסן אותו בשכיבה כשהוא קשור ומאובטח, אם הפריט תופס נפח רב בשכיבה אך הוא צר ורחב בחנו אפשרות להניח אותו בעמידה בצמוד לדופן הפנימית במחסן. 
  • תכננו את האחסנה- תוכלו להיוועץ בנושא זה עם חברת האחסנה בנושא וזו תוכל להתאים עבורכם את החלל הנכון לצרכים שלכם. 

כיצד לבחור חברת אחסנה? 

כיום ישנן חברות אחסון המציעות מבחר יחידות אחסון בגדלים שונים, הדבר מאפשר לכם לבחור את יחידת האחסון התואמת ביותר את צרככם ולחסוך בכך סכומים נכבדים. כדי להבטיח את שמירת הציוד באופן מיטבי, העדיפו מחסן הנמצא במבנה מקורה, בעל אישורים מתאימים מהרשויות השונות כמו:

  • יחידת כיבוי האש האזורית, המעידה על הימצאות של אמצעי כיבוי מספקים.  
  • משרד הבריאות- אישור המעיד על ניקיון, הדברה ותברואה שוטפים.
  • אישור משטרת ישראל-המבטיח שהמחסן מחובר למוקד אבטחה 24/7 ומקושר אליו באמצעות מצלמות וידאו במעגל סגור 
  • אישור מטעם הרשות המקומית- המעיד על כך שהמחסן פועל בהתאם להיתר מסחרי בשטח המיועד לכך. 

העדיפו להתקשר לחברות ותיקות, שהמוניטין שלהם מדבר בעד עצמו, במקרים אלו תוכלו להבטיח שגם לאחר שלוש שנים של שליחות הציוד היקר שלכם יחכה לכם במקום שבו השארתם אותו ובמצב שמיש ונאות.

 

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

מאמרים שונים

עוד בנושא

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!