מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

איך בוחרים חברה מקצועית התמחה בהובלות רהיטים

עוברים דירה? סיימתם לבנות את בית החלומות שלכם וכעת אתם מחפשים חברת מקצועית המתמחה בהובלות רהיטים? הגעתם בדיוק למקום הנכון! למעשה, היום, רובנו משקיעים לא מעט זמן, מחשבה, אנרגיה וכן, גם לא מעט כסף בבחירת הרהיטים שלנו הביתה. הכל חייב להיות מעוצב בהתאמה לעיצוב שבחרנו, עשוי מהחומרים האיכותיים ביותר, רמת גימור גבוהה כי בסופו של דבר רהיטים זה נוחות. היום השוק מלא בחנויות המוכרות רהיטים בין אם זה רהיטים בעיצוב כפרי, רהיטים בסגנון מודרני, רהיטי מעצבים, רהיטים בעבודת יד ועוד… השאלה היא, איך מובילים את אותם רהיטים?

רהיטי מעצבים
קרדיט תמונה: freepik

דרך החנות או חברה חיצונית?

בדרך כלל שרוכשים רהיטים, יש שתי אפשרויות. האחת היא לפנות לחנות עצמה ולשלם על משלוח של הרהיטים דרך החנות. כל חנות עובדת עם חברת משלוחים אחרת אבל החיסרון של שיטה זו הוא שהרבה פעמים המחיר מאוד גבוה והזמינות של חברת הרהיטים הזו היא מאוד נמוכה בשל העומס. אופציה נוספת היא לבחור בעצמכם חברה מקצועית המתמחה בהובלת רהיטים. איך עושים את זה?

הכינו רשימה של כל הרהיטים אותם רכשתם! חשוב שתדעו בדיוק כמה רהיטים קניתם, מה הגודל שלהם כדי למצוא את חברה ההובלות המושלמת!
בחרו 2-3 חברות הובלות רהיטים דרך המלצות מאנשים שאתם מכירים שעברו לאחרונה דירה או בית או לחילופים רכשו רהיטים. בצעו השוואה יסודית בית החברות הללו. שאלו שאלות כמו מה הזמינות של החברה, מי מבצע את ההובלה עצמה, ממה מורכב המחיר (בניית עם מעלית או ללא מעלית/כמות רהיטי מעצבים/האם המחיר כולל או לא כולל הרכבה של הרהיטים ומיקומם בחלל המתאים).
בקשו המלצות על אותה חברת הובלות רהיטים מלקוחות אמיתיים.

כמה טיפים חשובים!

אל תבחרו בחברת הובלות רהיטים רק לפי המחיר. מחיר נמוך מדי יכול להעיד על חוסר מקצועיות וזאת משום שיש היום המון חברות הובלה שלא באמת מבצעות את השירות בצורה מקצועית. הרי כל אדם שרוכש טרנדר או משאית קטנה יכול לקרוא לעצמו חברת הובלות ולכן כאן אתם נכנסים לתמונה. לעומת זאת, מחיר גבוה מאוד יכול להעיד על כך שאותה חברה מלאה בהיבט של אספקת השירות ולכן היא בוחרת לתת מחיר גבוה מהממוצע. דבר נוסף שעל פיו חשוב לבחור חברת רהיטים הוא כל הנושא של חוזה וביטוח. כל פרטי ההובלה חייבים להיות מאוגדים בתוך חוזה מסודר בו כתובים הפרטים הבאים: כמות הרהיטים שהחברה מובילה, המוצא והיעד של ההובלה, תאריך ושעת ההובלה, מה השירות כולל, מחיר, מה קורה במקרה של איחור או ביטול של ההובלה ומה קורה אם נגרם נזק לאחד או יותר מהרהיטים. רוב חברות ההובלה המקצועיות מבטחות את המוצרים שהן מובילות.

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

מאמרים שונים

עוד בנושא

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!