מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

מנופי סל 

ישנן סיטואציות שונות אשר בהן עולה צורך בשימוש של מנוף סל. אם מדובר בביצוע עבודות בגובה כאשר מבקשים שהדבר ייעשה באופן מקצועי ובצורה הכי בטוחה. רק כך אפשר יהיה להיות רגועים כי אכן העבודה תתבצע בצורה הכי טובה והכי ראויה.

בדיוק לשם כך אנחנו מציעים את השירות של השכרת מנופי סל.

מנוף סל אדם להרמה

מנוף סל כזה מיועד לצורך הרמת אדם כאשר הוא צריך לבצע עבודות שונות בגובה. זה יכול לכלול מגוון מטרות. בעזרת מנוף סל העבודה תוכל להתבצע בצורה הכי בטוחה ובאופן הכי אחראי.

מנוף סל אדם עשוי לשמש אתכם למטרות הבאות:

  • תליית שלטי חוצות על גשרים גבוהים, מבנים רבי קומות וכל מקום גבוה אחר.
  • תיקון כבלים של חשמל או תיקון תשתיות המצויות בגובה.
  • גיזום עצים גבוהים.
  • הורדת בעלי חיים שטיפסו גבוה מידי ונכלאו שם.
  • תיקוני גגות
  • חילוץ אנשים ממבנים
  • ניסור בטון בחלקים גבוהים של מבנים לצורך מטרות שונות.

לפני שאתם מזמינים שירותי מנוף

כאשר אתם באים להזמין שירותי מנוף לכל צורך שלא יהיה, אתם לא יכולים לעשות את זה בלי לבדוק היטב את מי אתם מזמינים, האם מדובר באיש מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליו, האם תקבלו את השירות שאתם רוצים בצורה מושלמת ובקיצור, האם אכן מדובר בשירות שמתאים לצרכים שלכם ולמטרות שלכם.

על כן, לפני שאתם מחליטים לצאת דרך, שימו לב לנתונים הבאים:

  • למבצעי העבודה יש רישיון בר תוקף
  • לחברה יש ניסיון עשיר בתחום הייחודי והספציפי הזה של שירותי מנוף סל
  • יש לכם חנייה מספקת עבור המנוף. המנוף הוא לא כלי קטן והוא מחייב הכנה של שטח נרחב כדי שהוא יוכל לחנות במקום ולבצע את המלאכה. אז זהו נתון שאתם צריכים לוודא כי יש לכם אותו.

השכרת מנוף סל – איך מתמחרים את השירות?

חשוב לדעת כי בכל מה שקשור למנוף סלח אין מחיר מחירון. כי מדובר בישרות שהוא משתנה ושונה מאוד בין לקוח אחד לרעהו. על כן, יש להתייחס למיקום של נדרשת העבודה, לסוג העבודה כמו גם למשך הזמן בו יידרש השירות. בהתחשב בכל הנתונים הללו ייקבע בסופו של דבר המחיר כאשר לרוב ההתייחסות העיקרית תהיה בהתחשב בפרק הזמן אשר לשמו הוזמן השירות.

פנו אל המקצוענים

בגלל שכל השירות הזה של מנופים באופן כללי ושל מנופי סל באופן ספציפי זה שירות שמחייב עבודה מקצועית ובטוחה, חשוב לפנות אך ורק אל חברה המציעה את השירות הכי בטוח והכי מקצועי והוא גם מצויד בביטוח צד ג'. כך שעל כל תקלה שחלילה תקרה יש לכם את הביטוח שיכסה את הנזקים.

אז האמת היא שיש היום שיטות שונות לצורך ביצוע עבודות בגובה ולא תמיד יש צורך במנוף. עם זאת לא נוכל להתעלם מהאפקטיביות של המנוף והביטחון שהוא מעניק לעובד.

 

 

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

מאמרים שונים

עוד בנושא

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!