מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

השוואת מחירי הובלות בטבריה

אין אדם במדינה שלא עבר מתי שהוא דירה. מעברי דירה הם דבר שגרתי ואנו זקוקים לשירותי הובלה שיבצעו עבורנו את המעבר. מעבר דירה טומן בחובו סכום מסוים שנצטרך לשלם על כך ואנו לוקחים זאת בחשבון, אך רוצים למצוא את העלות המשתלמת ביותר. בכתבה הבאה תבינו ממה מורכבת עלות ההובלה ומהם המחירים הממוצעים להובלות בטבריה ובארץ.

איך מחשבים עלות הובלה?

כשחושבים על הובלה, לרוב חושבים רק על עלות הנסיעה של רכב ההובלות, אך חשוב לדעת כי בתוך העלות נכללים עוד מספר קריטריונים:

  1. 1. מספר מובילים – כאשר עושים הובלה, מגיעים יחד מספר מובילים שעבודתם היא להוריד את הציוד בצורה בטוחה אל משאית ההובלה. כל עובד כזה מקבל תשלום יומי שנכלל יחד בעלות ההובלה.
  2. 2. אריזה, פריקה, פירוק והרכבה- שירותי הובלה נותנים גם שירותים כאלו שחוסכים לכם המון זמן וכאב ראש במיוחד אם אין לכם זמן פנוי ואתם לא ממש נכללים בתוך הקטגוריה של ההנדימן.
  3. 3. שירותי מנוף – שירותי מנוף הם עוד שירות שנכנס בעלות של הובלה בכל אותן דירות שקיים קושי להוציא את הציוד מהדירה בדרך הרגילה. זה יכול להתרחש כי דלת הדירה צרה ופריטים גדולים לא עוברים בה, כי הדירה בקומה גבוהה והמעלית קטנה מידי.
  4. 4. כמות הציוד שיש להוביל – כאשר מדובר על כמות ציוד גדולה, זמן ההורדה של הציוד למשאית הוא גדול יותר. המובילים לוקחים בחשבון את הזמן הזה ומכניסים אותו למחיר מהסיבה שבזמן הזה יכלו לבצע הובלה נוספת.
  5. 5. מרחק – אם המקום שאליו אתם מובילים את הציוד הוא מקום רחוק, הרי שלמוביל יהיה שימוש גבוה יותר בסולר. לכן ככל שהמרחק גדול יותר, עלות ההובלה תגדל.

למה הובלה זולה מידי היא לא בהכרח משתלמת?

כאשר אתם מוצאים הובלה במחיר זול מידי, נורות אדומות צריכות להידלק לכם. מוביל שמציע מחירים נמוכים לא הכניס בשכלול את ההוצאות שלו כמו שצריך ולכן יבצע את עבודתו בצורה פחות טובה כי בסופו של דבר העלות שלו נמוכה יותר ופחות מתגמלת. ההמלצה הטובה ביותר היא למצוא הובלה במחיר ממוצע נוח שכולל בתוכו בצורה נכונה את הפרמטרים שהצגנו. טווח המחירים של הובלות נע בין 1500 שקלים ל- 8000 שקלים, כאשר השוואת מחירי הובלות בטבריה מחייבת אתכם לבצע השוואה נכונה הכוללת את גודל הדירה, כמות הציוד והמיקום החדש. כאשר מדובר בדירה משפחתית של ארבעה חדרים, העלות הממוצעת תהיה כ-4500 שקלים.

מה חשוב לשאול לפני שסוגרים הובלה?

לפני שאתם סוגרים הובלה עם איש ההובלות, בדקו על כמה עובדים מדובר, מה העלות המוארכת לפי כמות הציוד שיש לכם והאם תזדקקו לדעתו לשירותי מנוף. לכל הפרטים האלו, כמו שכבר הבנתם, יש השפעה על המחיר וכדאי לדעת אותם מראש.

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

מאמרים שונים

עוד בנושא

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!