מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

טיפים לבחירת חברת הובלות בישראל

טיפים לבחירת חברת הובלות בישראל

עומדים לעבור דירה? הובלות יכולות להיות מאוד יקרות. רבים מאיתנו אפילו בוחרים לעשות הובלות באופן עצמאי עם הרכב הפרטי שלנו, מה שאפשר להכניס. חלקנו מוותרים על ההובלה ובוחרים לרכוש ציוד חדש לחלוטין בגלל המחיר. אבל אין סיבה שאתם תשלמו כל כך הרבה, יש לנו את כל הטיפים עבורכם כדי להוזיל את מחיר ההובלה ולבחור את החברה הטובה ביותר.

 

אחריות

הצעד הבא שלכם לפני בחירת חברת הובלות היא סינון על ידי אחריות וביטוח. החפצים שלכם יקרים לכם, אנחנו בטוחים. לא פשוט לשלוח חברה זרה שאתם לא מכירים עם חפצים אישיים בעלי ערך סנטימנטלי. בדיוק בגלל זה אתם צריכים לבחור בחברה אשר מבטיחה לכם ביטוח חפצים. ביטוח חפצים הוא עולם בפני עצמו, יש סוגים שונים של ביטוחים עבור החפצים השונים. אבל העיקרון של הביטוח הוא מה שחשוב. ברגע שיש ביטוח אתם יודעים שהחברה תנהג בזהירות יתרה עם החפצים שלכם. כמו כן, בדקו במה גובל הביטוח, האם הוא רק ביטוח חפצים או שהוא כולל אובדן בנוסף.

הצעת מחיר מדויקת

כאשר אתם בוחרים חברת הובלות אתם לא רוצים שהיא תפתיע אתכם במעמד ההובלה. חברה מקצועית תגיע אליכם הביתה טרם ההובלה עצמה ותראה בדיוק מה הם צריכים לעשות. ברגע שיש לחברה אומדן מדויק כלפי כל החפצים אשר נדרש להוביל אותם היא יכולה להציע לכם הצעת מחיר סופית. החברה אמורה להעניק הצעת מחיר בהתאם למשקל החפצים, סוג הריהוט שיש להעביר, קומות, האם יש מעלית וכמו כן, מרחק בין מקום ההובלה ליעד. יש הובלות ייעודיות עבור חפצים בעלי ערך מסוים או בעלי משקל גבוה במיוחד כמו פסנתר. לכן, אם יש לכם פריט שונה מהנוף הרגיל חשוב לציין זאת בפני חברת ההובלה. כמו כן, המחיר נקבע גם בהתאם לסוג ההובלה. אם מדובר על הובלה באמצעות במה המחיר יכול לזנק כלפי מעלה, אם אין מעלית המחיר גם כן מתייקר.

השוואת מחירי הובלות בכל הארץ

השוואת מחירי הובלות בכל הארץ היא פלטפורמה אשר מאפשרת לכם לבחור ולסנן חברות הובלה. הסינון מתבצע על אזורי עבודה, מחיר ושירות. היתרון הוא פשוט, אתם יכולים לראות את כל האפשרויות שיש לכם מול העיניים במקום לגלול חברה אחר חברה. השוואת מחירי הובלות בכל הארץ יכולה להתבצע באופן ידני או על ידי אתר מקצועי. חשוב לבחור באתר ניטרלי כדי למצוא את החברה המקצועית ביותר. יתרון נוסף הוא שכל חברת הובלה אשר נמצאת תחת האתר הזה יודעת ששם התחרות היא הגבוהה ביותר. במקרים כאלה, רוב החברות יציעו מסלולים מפתים, שירותים שונים ומגוונים ומחירים הוגנים. ההמלצה שלנו היא תמיד לבחור אתר השוואת מחירי הובלות בכל הארץ ומשם לסנן את החברות שפחות רלוונטיות עבורכם.

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

מאמרים שונים

עוד בנושא

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!