הובלות משרדים בתל אביב: איך להתכונן למעבר מוצלח

משרדים בתל אביב

נכון, העברת משרד לתל אביב יכולה להיות תהליך מלחיץ, אבל עם מעט הכנה מראש ותכנון נכון, אתה יכול להפוך אותו להרבה יותר פשוט ממה שנדמה לך.

הנה כמה צעדים שכדאי לבצע מספר חודשים לפני המעבר כדי שתוכל להיות רגוע ביום המעבר עצמו.

  • ערוך טבלת זמנים

לפני הכל, הכן לעצמך תוכנית מפורטת של כל הלוגיסטיקה שקשורה למעבר על פי לוחות זמנים. מומלץ להתחיל עם הכנת התוכנית בין שלושה חודשים לשישה חודשים לפני יום המעבר, תלוי בגודל המשרד שלך. כמובן שניתן להתחיל מוקדם יותר, אם זה יוריד להוריד ממך לחץ.

  • הכן רשימת משימות ותוכנית קומה
הובלות לעסק בתל אביב

הכן רשימת משימות מפורטת של כל מה שצריך לעשות עד המעבר, כולל משימות שצריכות להיעשות ביום המעבר עצמו, על פי סדר עדיפות.  

הרשימה צריכה לכלול גם את תוכנית הקומה של המשרד החדש שלך מאחר ותכנון המשרד החדש וודאי יוסיף עוד כמה משימות לרשימה שלך.

אל תשכח להוסיף לרשימה הוצאת מספר הודעות ללקוחות ולספקים שלך על שינוי הכתובת ועדכון של כל כרטיסי הביקור, ניירות המכתבים ואתרי האינטרנט שבהם מופיעה הכתובת הישנה של המשרד שלך.

  • בצע תיאום מראש עם כל מחלקה

אם יש לך משרד בינוני או גדול, כדאי למנות מישהו מכל מחלקה במשרד שיהיה אחראי על האריזה והמעבר מול יתר עובדי המחלקה ויוכלו לדווח אליך במרוכז. במשרד קטן יותר אפשר למנות אדם אחד או שניים שיעזרו לך במשימות השונות.

צוות המשימה שמינית יוכל ליידע אותך בכל בעיה שמתעוררת במהלך האריזה או כל נושא שקשור בקשיים שנתקלו בהם במשרד הישן מבחינת מקום ומיקומים, כדי שתוכל להימנע מהם במשרד החדש.

  • ארגן פגישות עדכון לעובדים

מומלץ לקיים פגישות לאורך כל תהליך ההכנה למעבר וליידע את צוות המשימה ואת העובדים בכל מה שקשור למעבר, לתוכניות לגבי חלוקת המשרד החדש, מיקום המשרד ואפשרויות ההגעה למשרד כולל תחבורה ציבורית ומקומות חניה, אם יש.

במהלך הפגישות יידע את העובדים מהן המשימות העומדות בפני כל אחד מהם כהכנה למעבר כדי לוודא מעבר חלק ככל האפשר.

ברר עם כל מחלקה את הצרכים והדרישות שלהם לפני, במהלך ואחרי המעבר וודא שכל המשימות מחולקות שווה בשווה, כולל משימות שקשורות לאזורים הציבוריים כמו חדרי האחסון, הלובי וכדומה.

השכרת משאיות

קיימות חברות רבות של הובלות משרדים בתל אביב ולכן כדאי להוסיף לרשימת המשימות את כל מה שצריך לעשות כדי למצוא את חברת ההובלות שמתאימה לך מכל הבחינות.

קח בחשבון שעבור חברות הובלות משרדים תל אביב היא עיר גדולה ופקוקה ולכן כדאי לשכור את החברה די זמן מראש כדי לוודא שביום המעבר יש לך על מי לסמוך.

מוברס

הובלות והפצה

שירותי הובלות ולוגיסטיקה

כמה תעלה ההובלה שלי?

השלימו את 3 השלבים בטופס ליחצו על הזמן הצעת מחיר ונחזור בהקדם!
<< עוד בנושא >>
צור קשר מוברס

צור קשר

יש לכם שאלה? רוצים לקבל שירות מסוים? לקוחות שלנו שצריכים שירות לקוחות.. תשאירו פרטים למטה או חייגו עכשיו למס' 072-3940820 ואנחנו ניתן לכם שירות אדיב

קרא עוד »
מוברס

אודות

בואו להכיר אותנו. בואו לקרוא קצת על איך הכל התחיל הסיפורשלנו לפני קצת יותר מ6 שנים, בשנת 2014 חברת מוברס הוקמה כעסק משפחתי של משפחת

קרא עוד »
מחירון הובלות

מחירון הובלות

חברת מוברס היא החברה המובילה בתחומה. אצלנו תוכלו למצא את כלל שירותי ההובלה במחירים הטובים ביותר עבור השירות אותו אתם מבקשים. במוברס המחיר הטוב לא

קרא עוד »

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!