הובלות משרדים בתל אביב: איך להתכונן למעבר מוצלח

נכון, העברת משרד לתל אביב יכולה להיות תהליך מלחיץ, אבל עם מעט הכנה מראש ותכנון נכון, אתה יכול להפוך אותו להרבה יותר פשוט ממה שנדמה לך.

הנה כמה צעדים שכדאי לבצע מספר חודשים לפני המעבר כדי שתוכל להיות רגוע ביום המעבר עצמו.

  • ערוך טבלת זמנים

לפני הכל, הכן לעצמך תוכנית מפורטת של כל הלוגיסטיקה שקשורה למעבר על פי לוחות זמנים. מומלץ להתחיל עם הכנת התוכנית בין שלושה חודשים לשישה חודשים לפני יום המעבר, תלוי בגודל המשרד שלך. כמובן שניתן להתחיל מוקדם יותר, אם זה יוריד להוריד ממך לחץ.

  • הכן רשימת משימות ותוכנית קומה
הובלות לעסק בתל אביב

הכן רשימת משימות מפורטת של כל מה שצריך לעשות עד המעבר, כולל משימות שצריכות להיעשות ביום המעבר עצמו, על פי סדר עדיפות.  

הרשימה צריכה לכלול גם את תוכנית הקומה של המשרד החדש שלך מאחר ותכנון המשרד החדש וודאי יוסיף עוד כמה משימות לרשימה שלך.

אל תשכח להוסיף לרשימה הוצאת מספר הודעות ללקוחות ולספקים שלך על שינוי הכתובת ועדכון של כל כרטיסי הביקור, ניירות המכתבים ואתרי האינטרנט שבהם מופיעה הכתובת הישנה של המשרד שלך.

  • בצע תיאום מראש עם כל מחלקה

אם יש לך משרד בינוני או גדול, כדאי למנות מישהו מכל מחלקה במשרד שיהיה אחראי על האריזה והמעבר מול יתר עובדי המחלקה ויוכלו לדווח אליך במרוכז. במשרד קטן יותר אפשר למנות אדם אחד או שניים שיעזרו לך במשימות השונות.

צוות המשימה שמינית יוכל ליידע אותך בכל בעיה שמתעוררת במהלך האריזה או כל נושא שקשור בקשיים שנתקלו בהם במשרד הישן מבחינת מקום ומיקומים, כדי שתוכל להימנע מהם במשרד החדש.

  • ארגן פגישות עדכון לעובדים

מומלץ לקיים פגישות לאורך כל תהליך ההכנה למעבר וליידע את צוות המשימה ואת העובדים בכל מה שקשור למעבר, לתוכניות לגבי חלוקת המשרד החדש, מיקום המשרד ואפשרויות ההגעה למשרד כולל תחבורה ציבורית ומקומות חניה, אם יש.

במהלך הפגישות יידע את העובדים מהן המשימות העומדות בפני כל אחד מהם כהכנה למעבר כדי לוודא מעבר חלק ככל האפשר.

ברר עם כל מחלקה את הצרכים והדרישות שלהם לפני, במהלך ואחרי המעבר וודא שכל המשימות מחולקות שווה בשווה, כולל משימות שקשורות לאזורים הציבוריים כמו חדרי האחסון, הלובי וכדומה.

השכרת משאיות

קיימות חברות רבות של הובלות משרדים בתל אביב ולכן כדאי להוסיף לרשימת המשימות את כל מה שצריך לעשות כדי למצוא את חברת ההובלות שמתאימה לך מכל הבחינות.

קח בחשבון שעבור חברות הובלות משרדים תל אביב היא עיר גדולה ופקוקה ולכן כדאי לשכור את החברה די זמן מראש כדי לוודא שביום המעבר יש לך על מי לסמוך.

רגע, לפני שאתם עוזבים...

מעוניינים שנציג שלנו יחזור אליכם?