הובלות משרדים בתל אביב: איך להתכונן למעבר מוצלח

 

נכון, הליך העברת משרד לתל אביב בפרט ולכל אזורי הארץ בכלל יכול להיות הליך מלחיץ, אבל עם מעט הכנה מראש ותכנון נכון, אתה יכול להפוך אותו להרבה יותר פשוט ממה שנדמה לך. כיום ישנן חברות מקצועיות אשר ידעו לסייע להעביר את כל תכולת המשרד שלכם על הצד הטוב ביותר תוך התייחסות נכונה לכל פרטי הריהוט העדינים והרגישים. אז לפני שאתם בוחרים בהליך הובלת משרד בתל אביב בפרט או במרכז בכלל, הנה לכם כמה נקודות שחשוב שתכירו.

 

הובלת משרדים בתל אביב

 

כמה צעדים שכדאי לבצע מספר חודשים לפני המעבר כדי שתוכל להיות רגוע ביום המעבר עצמו:

 

  • ערוך טבלת זמנים

 

לפני הכל, הכן לעצמך תוכנית מפורטת של כל הלוגיסטיקה שקשורה למעבר על פי לוחות זמנים. מומלץ להתחיל עם הכנת התוכנית בין שלושה חודשים לשישה חודשים לפני יום המעבר, תלוי בגודל המשרד שלך. כמובן שניתן להתחיל מוקדם יותר, אם זה יצליח להוריד ממך לחץ.

 

  • הכנה מוקדת תסייע לכם לעבור את כל הליך המעבר בהצלחה וביעילות

 

הכנה מוקדמת לקראת המעבר תסייע לסיימו בהצלחה רבה ללא דחיות, איחורים או עיכובים מיותרים. לא מעט אנשים המעוניינים להעביר את המשרד שלהם מתלוננים על אי עמידה בזמנים ואף גרירת יום המעבר גם ליום הבא. בדיוק לשם כך חשוב להיערך נכון מבחינת לוחות זמנים ואריזת כל הציוד לפני מועד הובלת המשרד, כך שתוכלו לסיים את ההליך כולו ביעילות ובמהירות רבה תוך פגיעה מינימלית בשעות העבודה.

 

יש להדגיש שחשוב לדעת לבחור נכון את שירותי הובלת המשרדים המקצועיים ביותר כך שבאמת יעמדו בזמנים ויבצעו את מלוא הליך ההובלה ללא כל פגיעה בתכולת המשרד שלכם.

 

  • הכן רשימת משימות ותוכנית קומה

 

הכן רשימת משימות מפורטת של כל מה שצריך לעשות עד המעבר, כולל משימות שצריכות להיעשות ביום המעבר עצמו, על פי סדר עדיפות. 

 

  • רשימה מסודרת – רשמו אותה בכובד ראש

 

הרשימה צריכה לכלול גם את תוכנית הקומה של המשרד החדש שלך מאחר ותכנון המשרד החדש וודאי יוסיף עוד כמה משימות לרשימה שלך. על מנת להצליח ליצור רשימה מיטבית הכוללת את כל הנדרש ללא יוצא מן הכלל חשוב לכתוב את הרשימה בכובד ראש תוך התייחסות מלאה לכלל הפרטים בעת המעבר. מומלץ לרשום את הרשימה במהלך מספר ימים על מנת שתוכלו להוסיף פרטים נוספים כל שתזכרו.

 

אל תשכחו להוסיף לרשימה הוצאת מספר הודעות ללקוחות ולספקים שלך על שינוי הכתובת ועדכון של כל כרטיסי הביקור, ניירות המכתבים ואתרי האינטרנט שבהם מופיעה הכתובת הישנה של המשרד שלך.

 

  • בצע תיאום מראש עם כל מחלקה

 

אם יש לך משרד בינוני או גדול, כדאי למנות מישהו מכל מחלקה במשרד שיהיה אחראי על האריזה והמעבר מול יתר עובדי המחלקה ויוכלו לדווח לך במרוכז. במשרד קטן יותר אפשר למנות אדם אחד או שניים שיעזרו לך במשימות השונות. סיועם של אנשי הצוות יפחית בעשרות אחוזים את עבודת האריזה וכן כלל העבודות הנלוות להליך המעבר. פריסה נכונה של העבודה תצריך מכל אחד להשקיע זמן קצר וללא מאמץ לעומת אריזה יחידנית שתצריך מהאורז שעות ארוכות ומאמץ אדיר.

 

  • השקעה מינימלית לכלל הצוות לעומת השקעה אדירה של מאמץ רב ושעות ארוכות לאדם בודד

 

צוות המשימה שמינית יוכל ליידע אותך בכל בעיה שמתעוררת במהלך האריזה או כל נושא שקשור בקשיים שנתקלו בהם במשרד הישן מבחינת מקום ומיקומים, כדי שתוכלו להימנע מהם במשרד החדש. ייעול עבודה מסוג זה יבטיח מעבר מהיר ויעיל וכן התגברות על בעיות שכיחות שהיו במשרד הישן.

 

  • ארגן פגישות עדכון לעובדים

 

הובלות משרדים בתל אביב

מומלץ לקיים פגישות לאורך כל תהליך ההכנה למעבר וליידע את צוות המשימה ואת העובדים בכל מה שקשור למעבר, לתוכניות לגבי חלוקת המשרד החדש, מיקום המשרד ואפשרויות ההגעה למשרד כולל תחבורה ציבורית ומקומות חניה, אם יש.

 

במהלך הפגישות יידע את העובדים מהן המשימות העומדות בפני כל אחד מהם כהכנה למעבר כדי לוודא מעבר חלק ככל האפשר.

 

  • חלוקה שווה וחלוקת עבודה בשטחים המשותפים 

 

ברר עם כל מחלקה את הצרכים והדרישות שלהם לפני, במהלך ואחרי המעבר. וודא שכל המשימות מחולקות שווה בשווה, כולל משימות שקשורות לאזורים הציבוריים כמו חדרי האחסון, הלובי וכדומה. חלוקה הוגנת ונכונה תאפשר לארוז את כל תכולת הדירה בהצלחה ללא השארת שום פריט ריהוט מאחור בקלות וביעילות רבה.

 

  • בחר חברת הובלות מובילה

 

קיימות חברות רבות של הובלות משרדים בתל אביב בפרט והובלת משרדים בכל אזור המרכז בכלל, ולכן כדאי להוסיף לרשימת המשימות את כל מה שצריך לעשות כדי למצוא את חברת ההובלות שמתאימה לך מכל הבחינות. בשל ריבוי החברות הקיימות כיום, חשוב לדעת לבחור את חברת ההובלה הטובה ביותר אשר תדע להעביר את כל תכולת המשרד שלכם ללא פגע.

 

  • ישנן חברות המציגות עצמן כמקצועיות בעוד הידע שלהם בכל הקשור להובלת משרדים שואף לאפס!

 

לצערינו, כיום יש חברות אשר מציגות את עצמן כמקצועיות ובעלות ניסיון רב שנעם בתחום הובלת משרדים גדולים או משרדים קטנים כאחד, בעוד שבפועל היעד המקצועי שלהם שואף לאפס. אין כל פיקוח בתחום זה מה שמאפשר לכל אדם עם רכב גדול וכמה חברים חסונים להציע את עצמו בתור מוביל מקצועי. לכן, אל לכם לבחור את חברת ההובלות שלכם באופן שרירותי או על פי המחיר הנמוך ביותר. לפעמים, הובלות זולות עולות ביותר בשל פגיעה בתכולת המשרד ואף שבירה של חלק מהרהיטים ללא כל ביטוח.

 

  • ההבדל הגדול בין הובלת דירות לבין הובלת משרדים

 

יש להדגיש כי חברת הובלות מקצועית אשר מעבירה דירות ברוב עבודותיה אינה מספיק מקצועית להובלת משרדים. קיים הבדל מהותי בין הובלת דירות להובלת משרדים ולכן חשוב לוודא כי חברת ההובלות בה אתם בוחרים עוסקת שנים רבות עם ניסיון רב בהובלת משרדים בפרט. ההבדל המשמעותי ביותר בין הובלת משרדים לבין הובלת דירות טמון בכל שרוב ככל הציוד המשרדי עדין ושביר במיוחד מה שמחייב התייחסות שונה.

 

  • תכולת המשרדים שבירה ועדינה במיוחד!

 

העברת משרדים במרכז בפרט ובכל חלקי הארץ בכלל מחייבת את המובילים להיעזר בכל כלי העיטוף המקצועיים על מנת להבטיח שכל פרטי הריהוט יגיעו בשלמותם למשרד החדש. עיטוף מקצועי מצריך ניסיון ולכן חשוב לדעת לבחור את חברת ההובלות המקצועית והמנוסה ביותר בעולם העברת המשרדים.

 

קח בחשבון שעבור חברות הובלות משרדים במרכז בכלל ובתל אביב בפרט, שהיא עיר גדולה ופקוקה מאוד, כדאי לשכור את החברה די זמן מראש כדי לוודא שביום המעבר יש לך על מי לסמוך.

 

הובלת משרדים במרכז – הדרך הטובה ביותר לעבור!

 

אם אתה עובר משרד זה סימן שהעסק שלך עובד יפה ומתפתח ואתה מחפש להתרחב ולעבור למשרד גדול יותר במרכז. יחד עם השמחה וההתרגשות שבמעבר, אתה ודאי יודע שזה תהליך לא פשוט שיכול להיות מלחיץ ומדאיג ולכן כדאי להיות מוכן אליו ככל האפשר כדי לחסוך לעצמך כסף, זמן וכאב ראש ביום המעבר עצמו.

 

עם חברת מוברס אנו מבטיחים לכם מעבר חלק ונטול כאב ראש – ובמחירים נוחים לעסק שלכם

 

הובלת משרדים

הדבר הראשון שכדאי לעשות כדי להתכונן כראוי ליום המעבר הוא לערוך רשימה של כל המשימות שצריך לבצע לפני יום המעבר ולמנות צוות משימה שיעזור לך בחלוקת המשימות לעובדים וידווח לך על התקדמות העבודה. התארגנון נכונה בשילוב בחירה נכונה של חברת ההובלות הטובה והמקצועית ביותר תאפשר לכם לסיים את כל הליך המעבר ללא כאבי ראש מיותרים. אנשים אשר נמנעים משיטות הארגון או מבחירה נכטנה בצוות הובלות מקצועי עלולים למצוא את עצמם עומלים ימים כלילות על כל הליך המעבר.

 

כך תצליחו לצמצם את זמן ההובלה ולחזור לעבודה מלאה במשרד החדש במהירות מרבית

 

את האריזה מומלץ להתחיל כחודשיים שלושה לפני תאריך המעבר. זהו הזמן להחליט מה עובר איתך למשרד החדש ואת מה אפשר למסור או לזרוק. לשם כך חשוב להכין רשימה של כל האזורים שצריך לעבור עליהם ואל תשכח לכלול ברשימה את מטבחון העובדים, הלובי, חדרי האחסון וכדומה. לכלל העובדים יש נטייה להתמקד באזור העבודה האישי שלהם ולהשאיר לאחרים את החללים המשותפים ולכן חשוב לכלול את חללים אלה ברשימת החלוקה.

 

הובלת משרדים במרכז – כיצד לתכנן את המשרד

 

כדאי גם לתכנן איך ייראה המשרד החדש שלך, היכן תשב כל מחלקה ואילו רהיטים אתה צריך למשרד. ייתכן ויידרשו לך רהיטים חדשים או נוספים לאלה שכבר יש לך במשרד הנוכחי, פשוט כי אתה עובר למשרד גדול יותר. מעבר לכך, ישנן לא מעט תקלות שלא היה ניתן להתמודד איתם בצורה מיטבית במשרד הישן בשל חוסר מקום או מיקומם של פרטי ריהוט כבדים במיוחד שלא היה ניתן להזיז. תכנון נכון וחשיבה מקדימה אודות מיקום כלל הרהיטים במשרד החדש יסייעו למנוע את כל הבעיות וחוסר הנוחות במשרד.

 

עדכון העובדים – כל הפרטים שחשוב לשתף!

 

עדכן את העובדים שלך על המעבר, כולל פרטים כגון תאריך המעבר, מיקום המשרד החדש, תוכנית החלוקה למחלקות ותוכנית הישיבה במשרד החדש. שיתוף העובדים בתהליך יהפוך אותו לקל וחלק יותר. בנוסף, העובדים יוכלו לסמן על הארגזים שנארזו את המיקום המיועד שלהם במשרד החדש ובכך להקל גם על חברת ההובלות וגם על הפריקה במשרד החדש.

 

חלוקת עבודה הוגנת ושיוויונית – הפתרון היעיל ביותר לאריזת המשרד

 

כפי שציינו מעלה, חלוקה נכונה של העבודה תצריך עבודה מינימלית מכל אחד במקום להטיל את העבודה כולה על אדם אחר שידרש להשקיע שעות עבודה ארוכות ולא מעט מאמץ. חילוק תפקידים וניהול מעבר הדירה כפי שהחברה כולה מתנהלת, יאפשר לכם לעבור את כל הליך הובלת משרד במרכז בכלל ובתל אביב בפרט לפשוט הרבה יותר.

 

עדכון הספקים – כך תוכלו לחזור לעבודה מיד עם תום הליך ההובלה

 

כמו כן חשוב ליידע גם את הלקוחות והספקים שלך בכתובת החדשה שלך ולעדכן אותם בתאריך המעבר כדי שהם יידעו לצפות לעיכובים במתן השירות והתשובות ביום המעבר עצמו ויידעו מתי הם יכולים לצפות לחזרה מלאה של המשרד שלך לעסקים. עדכון מלא ושיתוף של כלל הספקים יאפשר גם להם להיערך בהתאם כך שכשהמשרד החדש יהיה מוכן לעבודה תוכלו לשוב לעבודה במהירות המרבית. כלל פעולות ההכנה האלה מסייעות לביזבוז כמה שפחות זמן עבודה בשל מעבר המשרד.

 

חברת מוברס – כל מה שצריך מחברה מקצועית להובלת משרדים

 

אחת מהמשימות ברשימה שלך חייבת להיות חיפוש של חברות הובלות משרדים מקצועית ואמינה עם רישיון הובלה וביטוח, שמספקת שירותי הובלות משרדים במרכז הארץ ובאזורים נוספים. זוהי משימה שלוקחת זמן מאחר והיא דורשת חיפוש באתרי החברות השונות, קבלת המלצות, קריאת חוות דעת, קבלת הצעות מחיר וכדומה.

 

כך תצליחו לבחור נכון בחברת ההובלות המקצועית, האמינה והמנוסה ביותר

 

חשוב להדגיש כי אין פיקוח בתחום ההובלות אשר יכול לבטח את הבחירה שלכם ולכן כל אדם בעל רכב גדול וכמה חברים חסונים יכול להציג את עצמו כמוביל מקצועי. אנשים רבים אשר בחרו את המוביל למשרד שלהם באופן שרירותי ללא בדיקות מעמיקות אודות קמתו המקצועית ונסיונו בתחום, התאכזבו לגלות רמת מקצועיות ירודה, חוסר יכולת או ידיעה לפרק ולהרכיב פרטי ריהוט גדולים, הגעה ללא ציוד עיטוף מקצועי שחיוני במיוחד להובלת משרדים הכוללים על פי רוב לא מעט מוצרים שבירים ועדינים וכן איחורים ועיכןבים רבים בכת ההובלה.

 

המלצה על הובלת משרדים – הימנעו מבחירה שרירותית!

 

הובלות משרדיים במרכז

על מנת להצליח להימנע מכך, חשוב להשקיע בבחירת החברה המקצועית והאמינה ביותר בתחום. חברת הובלות מוברס מספקת את השירות המקצועי ביותר עבור לקוחותיה תוך הקפדה על העסקת אנשי מקצוע בעלי ניסיון בהובלת משרדים דווקא.

 

מובילי דירות רגילים להוביל פרטים שונים שאינם תמיד עדינים או רגישים במיוחד ולכן ללא נסיון בהובלת משרדים, הם פשוט לא יתאימו למלאכה. לעומת זאת מובילים מקצועיים ומנוסים בהובלת משרדים יגיעו מצויידים בגל הידע והציוד הנדרש לעיטוף מקצועי ומניעת כל פגע לרהיטים שלכם.

 

שירותים נלווים מעבר להובלת תכולת המשרד

 

יחד עם זאת, ברגע שמצאת חברת הובלות מתאימה, החברה תעזור לך להעביר את הרהיטים ולסדר את המשרד החדש לפי התכנון שלך. חברת הובלות מקצועית, כמו שלנו, יכולה גם לספק לך שירותים של בעלי מקצוע כגון חשמלאים, שרברבים, צבעים ומעצבי משרד. החשמלאים שלנו ואנשי הטכנולוגיה שלנו יעזרו לך בהתקנת המחשבים, הטלפונים, המדפסות וכל ציוד אחר במשרד החדש.  באופן כזה תוכל להמשיך לעבוד מהמשרד החדש ללא תקלות וללא עיכובים.

 

הובלה מקצועית במחיר הוגן – מחירון הובלות משרדים

 

נוסף על כך, המחיר שתידרשו לשלם עבור שירותי הובלת משרדים קטנים או הובלת משרדים גדולים במרכז הארץ, בדרומה או בצפונה יהיו הוגנים ושווים לכל כיס במידה ותבחרו חברה מקצועית ואמינה. לצערנו, ישנן חברות רבות אשר מנסות לנצל את תמימות הציבור וחוסר הבנתם במחירי הובלות משרדים.

 

חברות שאינן מספיק אמינות יכולות לדרוש מחירים מופקעים אשר גבוהים מהמחיר הממוצע בשוק בעשרות אחוזים. לכן, חשוב לדעת לבחור חברת הובלות אשר מעמידה את לקוחותיה וצרכיהם בראש סדר העדיפויות. מחירון הובלות משרדים יסייע לכם פדעת האם המחיר שדורשים מכם הוא גבוהה מידי או הוגן בהתאם לגודל המשרד ולכמות הציוד המועבר.

 

חברת מוברס שמה את צורכי לקוחותיה בראש סדר העדיפויות!

 

חברת מוברס שמה את לקוחותיה בראש סדר העדיפיות ופועלת רבות על מנת להעמיד לרשותכם את הצוות המקצועי והמנוסה ביותר. מעבר לאמינות ולמחירים נוחים במיוחד לכל בית עסק, החברה מבינה את ביטול זמן העבודה במהלך מעבר המשרד ולכן מקפידה מאוד לעמוד בזמנים ולהימנע מעיכובים מיותרים.

 

שיטת עבודה להובלה מהירה, מקצועית ויעילה

 

שיטת עבודה הכוללת איש מקצוע אשר ינחה את המובילים בדיוק כיצד למקום את המוצרים שלכם במשאית על מנת לחסוך זמן ולמנוע פגיעה בפרטי הריהוט המשרדיים שלכם, תבטיח לכם הובלה יעילה וזריזה במיוחד ללא כל פגע.

 

כל שנותר לכם לעשות זה לבחור נכון חברת הובלת משרדים מקצועית, אמינה ומנוסה על מנת שתדע להעביר את כלל תכולת המשרד שלכם על הצד הטוב ביותר.

 

רצוי לקבוע את יום המעבר ביום שאינו יום עבודה או שהוא רגוע יחסית, כך שאתה והעובדים שלך תוכלו להקדיש את הזמן לאריזה, מבלי לפגוע בפעילות המשרד ובלקוחות שלך.

 

 

מוברס הובלות

צרו קשר

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

עוד בנושא

מחירון הובלות

מחירון הובלות

חברת מוברס היא החברה המובילה בתחומה. אצלנו תוכלו למצא את כלל שירותי ההובלה במחירים הטובים ביותר עבור השירות אותו אתם מבקשים. במוברס המחיר הטוב לא

קרא עוד »
צור קשר מוברס

צור קשר

יש לכם שאלה? רוצים לקבל שירות מסוים? לקוחות שלנו שצריכים שירות לקוחות.. תשאירו פרטים למטה או חייגו עכשיו למס' 072-3940820 ואנחנו ניתן לכם שירות אדיב

קרא עוד »
מוברס

אודות

בואו להכיר אותנו. בואו לקרוא קצת על איך הכל התחיל הסיפורשלנו  בשנת 2014 חברת מוברס הוקמה כעסק משפחתי של משפחת בן עיון. חברת מוברס מתמחה

קרא עוד »

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!