מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

אריזת דירה לפני הובלה

אריזת דירה לפני הובלה

עוברים דירה? אריזה יעילה וטובה של תכולת הדירה תקל עליכם מאוד לא רק בשלבי הפריקה וסידור התכולה בדירה החדשה, אלא גם במעבר עצמו, לא מעט בזכות הדברים הבאים.

מעבר דירה מהווה טראומה של ממש להרבה אנשים. מחקרים מדעיים מראים שמעבר דירה משפיע על אנשים לא פחות מלידת תינוק, או – להבדיל – מוות במשפחה או גירושין. פלא לכן שאנחנו מעדיפים לעבור דירה או בית רק פעם או פעמיים בחיים?

ועם זאת, אנחנו עושים את זה. היום יש חברות – למשל חברות שנותנות שירותי אריזת דירות – שמקלות מאוד על המעבר הזה. גם חברות ההובלה השתכללו ואפילו אם אתם גרים בבניין דירות ישן בצפון תל אביב שאין בו מעלית, הן יודעות היום לפנות את הדירה שלכם בעזרת משאית מנוף קטנה, במינימום זמן וטרחה. 

שירות אריזת תכולה מקיף היום כמה שירותים נפרדים, למעשה:

1. אריזה נטו: אתם מגדירים לחברה מה לארוז, ואנשיה אורזים את הפריטים השונים בארגזים ומסמנים אותם – לפי התכולה, לפי החדר המיועד או בכל צורה אחרת שיתבקשו 

2. מיון פריטים ואריזת הפריטים שנבחרו להעברה: זה שרות קצת יותר יקר וכולל מיון וזריקה או תרומה של פריטים שאין בהם צורך יותר. השרות הזה חוסך לעיתים זמן רב בהתארגנות בבית החדש, היות וכמות הפריטים שאתם מעבירים קטנה הרבה יותר. 

3. שרות מיון, אריזה ופריקה וסידור. החלק החשוב כאן הא סידור הבית החדש כאשר אתם נכנסים לדירה במינימום מאמץ או זמן עבודה מצדכם. למי זה מתאים? למי שעובדים בשתי משרות מלאות, שיש להם ילדים ואין להם קרובים להיעזר בהם ועוד. 

טיפים לאריזת דירה באופן עצמאי

אם החלטתם לארוז לבד את הדירה שלכם, הכינו מבעוד מועד כמות מספקת של ארגזים בגדלים שונים. אל תקנו או תשתמשו בארגזים גדולים מדי, כיון שהם יהיו כבדים להרמה ולא יעילים להעברה. ארגזים אפשר לקבל לעיתים מחברת ההובלה, לקנות בחברות ייעודיות או למצוא בקרטוניות של מרכזי קניות. 

ארזו קודם כל פריטים שאין בהם צורך מיידי. זרקו מה שאתם לא צריכים ומיינו את כל הפריטים על פי היעד שלהם. לאיזה חדר הולך כל ארגז? בזמן האריזה, סמנו את הקרטונים השונים בשמות החדרים אליהם הם מיועדים. אל תשתמשו במדבקות או קודים אלא כתבו ברור על כל צידי הארגז.

השתמשו בכמה שיותר חומרי אריזה שניתנים למחזור: ניירות וקרטון ומינימום פלסטיק. פריטים רגישים ושבירים עטפו בשכבות של נייר עדין ואז ארזו אותם בקרטונים. 

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

עוד בנושא

Car battery. 3d

מצבר לרכב עד הבית

למה לחכות אם אנחנו יכולים לקבל הכל עד הבית? אחד השינויים המהותיים שחלו בשנים האחרונות בתחום השירות ללקוחות הוא, אנחנו כבר לא צריכים להגיע אל

קרא עוד »

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!