מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

איך להוביל רהיטים בצורה הבטוחה ביותר?

הובלת רהיטים ממקום למקום נשמעת כמו עבודה שכל אחד יכול לבצע. יכול להיות שזה נכון, אך האם כל אחד יכול לבצע זאת בצורה בטוחה? לא הרבה יודעים, אך בהובלת רהיטים, לכל פריט יש את הדרך הנכונה לביצוע העברה שלו מבלי לפגוע בו. במאמר זה נסביר איך מבצעים הובלה של רהיטים בצורה הבטוחה ביותר.

שלב ראשון – הכרות עם הרהיטים שקיימים בדירה

כשרוצים להוביל רהיטים בצורה בטוחה, תחילה יש להכיר את הריהוט שאתם הולכים להוביל. יש לוודא ממה עשויים הרהיטים? האם מדובר בחומר גלם עדין מאוד? האם מדובר ברהיטים שיש לפרק אותם לפני הובלה או שיש להוריד אותם אל המשאית באופן שלם? כל התשובות על השאלות האלו יתנו לכם את כל הנתונים שאתם צריכים כדי להוביל את הרהיטים באופן בטוח. הובלת כל סוגי הרהיטים באופן בטוח, מחייבת הכרות והבנה של אילו רהיטים אתם הולכים להעביר. בלי המידע הזה, יהיה לכם קשה לבצע העברה בצורה נכונה.

שלב שני – הכרות עם דלתות הדירה, מרפסות ומעליות

לאחר שהכרתם את הרהיטים שיש להוביל, כעת עליכם להכיר את הפתחים בדירה שדרכם תעבירו את הציוד. יש דירות שיש בהן דלת כניסה צרה מאוד ואין מעלית בבניין ויהיה קושי להעביר אותם באופן ידני. במקרה כזה, יש לבדוק האם יש בדירה מרפסת או חלון ולבחון את האפשרות להזמנת שירותי מנוף.

שלב שלישי – פירוק רהיטים

כעת, כאשר אתם יודעים איך אתם הולכים להעביר את הרהיטים מהדירה אל המשאית, זה הזמן שבו מבצעים פירוק של הריהוט. פה אתם חייבים ידע בפירוק והרכבה, על מנת להימנע מפגיעה והרס של הרהיט. אם אין לכם את הידע המספק בתחום הזה, כדאי לשוקל הובלת רהיטים כולל פירוק והרכבה על ידי חברת הובלות שיודעת איך לבצע את הפעולות האלו בצורה טובה.

שלב רביעי – עיטוף הרהיטים

בסיום הפירוק אתם תגיעו לשלב העיטוף של הרהיטים השלמים וגם אלו שפירקתם. העיטוף למעשה שומר עליהם מפני פגיעות במהלך ההובלה. יש לעטוף אותם היטב בעזרת נייר פצפצים ונייר דבק עבה וחזק. אם הזמנתם הובלה של רהיטים כולל פירוק והרכבה, דעו שחברת ההובלות תבצע את השירות הזה בנוסף.

שלב חמישי – הורדת הציוד אל המשאית

השלב האחרון הוא הורדת הציוד אל המשאית. במידה ואתם מורידים אותו באופן ידני, חשוב לא לעשות זאת לבד ולהיעזר במישהו נוסף. כמו כן, העדיפו להוריד את הציוד באמצעות המעלית במקום במדרגות, זה ישמור על הכוח שלכם וגם ימנע פגיעות מיותרות של הרהיטים. במידה והזמנתם שירותי מנוף, העבירו את הרהיטים בזהירות אל עמדת המנוף.

צריכים הובלה? הזמינו את הובלות מאה: https://www.a100.co.il

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

מאמרים שונים

עוד בנושא

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!