מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

כל מה שצריך לדעת על ענף ההובלות 

יש אנשים שיש להם רכב קצת יתר גדול מהסטנדרט והם מנסים לעשות ממנו כסף. הם סבורים שאם יש להם רכב כזה הם יכולים להפוך לרכב הובלות.

אז ברור שדבר כזה הוא לא תמיד מוצלח אך האם לא מומלץ לנו הלקוחות ליהנות מהאפשרות של שירותי הובלה שהם ברוב המקרים יהיו מוזלים יותר? אז זהו שלא ממש בטוח.

הובלה זה דבר שיכול ממש להסתבך אם היא לא נעשית כמו שצריך. מה זה אומר?

הובלה לא בטוחה

הובלה שנעשית שלא באמצעות כלי הרכב המתאים או האנשים המתאימים שיודעים להכין את התכולה לקראת ההובלה, היא הובלה שאנחנו לגמרי לא ממליצים לכם להסתמך עליה.

הובלה כזו עשויה להיות מאוד לא בטוחה, מאוד לא אמינה וכזו שלא באמת תעניק לכם את המענה הנכון והרצוי.

בהובלות מהסוג הזה קורה לא פעם שחפצים יקרי ערך נהרסים, חלקים של רהיטים נשברים, מוצרי חשמל יוצאים מכלל שימוש שלא לדבר על מוצרים שבירים או כלי זכוכית שאלו ממש לא בטוחים בהובלות של חאפרים מהסוג הזה.

לפני שסוגרים עם חברת הובלה

לפני שאתם סוגרים עם חברת הובלה כזו או אחרת, חשוב שתשימו לב. עליכם לוודא כי מדובר בחברה שיש לה את כלי השינוע, את המשאיות או את כל מה שיאפשר את ביצוע העבודה בצורה הראויה.

יש כאלה שהם שוכרים את כלי הרכב להובלות בהתאם להזמנה של הלקוח. חשוב לבדוק האם אכן יש למוביל את האפשרות לבחור את משאית ההובלה הנכון והמתאים ואת הכלים המיועדים לשם כך.

הדבר נכון לכל סוג של הובלה אך במיוחד נכון הדבר לזמנים של מעבר דירה כאשר אתם זקוקים לשירות של אנשי מקצוע שיעבירו עבורכם את כל התכולה של הבית שלכם שזה עשוי להסתכם ברכוש רב מאוד.

אתם אף פעם לא יכולים למסור את הבית שלכם לידיים לא אחראיות שיחזירו לכם את התכולה כאשר היא פגועה, פגומה ולא כפי שמסרתם אותה לידיהם. הדבר נכון גם לכל הובלה קטנה אחרת במיוחד אם מדובר בחפץ או מוצר רגישים שעלולים להיפגם בהיעדר טיפול מתאים.

הובלה רק עם ביטוח

תמיד חשוב לבחור חברת הובלה שיש לה ביטוח. כשאתם מבקשים לראות את הביטוח של החברה, חשוב שתשימו דגש על כך כי מדובר בביטוח על ההובלה ולא הביטוח של המשאית עצמה. אם התכולה שאתם משנעים תהיה מבוטחת, הרי שתוכלו להיות רגועים כי אכן השירות הוא תחת אחריות ופיקוח ולא ייווצר מצב אשר בו תמצאו את עצמכם עם מוצרים שבורים, הרוסים מבלי שתהיה לכם כתובת לפנות אליה.

כמו שאתם מקפידים לבדוק ולברר היטב את כל הפרטים בכל תחום ובחירה של כל איש מקצוע, החל משירות של קבלן ניסור בטון ועד לשירות של אינסטלטור, כך גם עם שירותי הובלות.

 

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

מאמרים שונים

עוד בנושא

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!