מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

מתי להזמין מוביל ומתי להוביל לבד?

כחלק מההוצאות שיש במעבר בית או דירה, יש גם את ההוצאה על הובלה. מדובר בהוצאה שלעיתים הייתם שמחים לחסוך ולכן פעמים רבות תתגנב המחשבה לנסות ולהוביל את הציוד שלכם באופן עצמאי. במאמר הבא נסביר מתי כדאי להזמין הובלה ומתי זה בסדר להוביל את הציוד לבד.

מקרים בהם כדאי להוביל את הציוד לבד

  • כשמדובר בדירה סמוכה – אם אתם עוברים לדירה סמוכה לדירה שלכם, כך שאתם יכולים להעביר את הציוד מקומה לקומה דרך המעלית או דרך דומה לזו, ברור שאין סיבה להזמין שירותי הובלה. תוכלו להעביר את הציוד יחד עם חבר או בן משפחה ללא כל בעיה.
  • כשמדובר בהעברה של מספר ארגזים קטן

אם אתם צריכים להעביר רק כמה ארגזים ללא ריהוט מיוחד או מכשירי חשמל, יכול מאוד להיות שתצליחו להכניס את הארגזים ברכב שלכם ולהעביר אותם בקלות. כמובן שזה נכון רק אם מדובר במספר ארגזים מועט. מעל לחמש ארגזים כבר לא יהיה לכם מקום ברכב או על גג הרכב ותצטרכו רכב הובלות גדול יותר.

מקרים בהם כדאי להוביל את הציוד עם מוביל

  • כשיש לנסוע ברכב אל הדירה החדשה

אם הדירה שאתם עוברים אליה היא רחוקה ויש לנסוע אליה ברכב, הרי שיהיה לכם קשה מאוד להעביר את כל התכולה ותהיו חייבים להיעזר במשאית הובלה. במקרה זה, ברור שכדאי להזמין שירותי הובלות שיסייעו לכם להעביר את הציוד.

  • כשיש לכם תכולה מלאה של דירה כולל מכשירי חשמל

אם יש לכם תכולה מלאה של בית וגם מכשירי חשמל גדולים, הרי שלא ניתן להעביר את הציוד לדירה החדשה ללא משאית הובלה וצוות מובילים. במקרה זה ללא ספק כדאי להזמין מוביל מקצועי שמגיע עם משאית הובלה וצוות מקצועי אשר יודעים להעביר את הציוד אל המשאית מבלי לפגוע בו. כמו כן, צוות המובילים יכול לבצע פירוק והרכבה של הציוד ולחסוך מכם גם את הפעולות האלו.

  • כשיש ציוד שביר

אם יש לכם ציוד שביר, הרי שלא כדאי לקחת סיכונים ולהעביר אותו בעצמכם. חשוב להיעזר במומחים בתחום ובמידת הצורך, בשירותי מנוף.

  • כשרוצים להעביר מכשיר חשמלי גדול

אם אתם רוצים להעביר מכשיר חשמל גדול כמו מקרר או מכונת כביסה, ודאי שלא תצליחו לבצע זאת ברכב פרטי רגיל. יש כיום מובילים מומלצים בפריסה ארצית שמציעים שרות הובלות קטנות והם יוכלו להעביר לכם את הפריט בעלויות נמוכות.

  • כשצריך יותר מאדם אחד כדי להוביל את הציוד

אם יש לכם הרבה ציוד ואתם לא יכולים להעביר אותו בעצמכם, מן הראוי שתזדקקו לצוות מובילים. גם במקרה זה מומלץ ליצור קשר עם חברת הובלות מקצועית.

המאמר באדיבות חברת מובילים בהובלות: https://www.movers.org.il

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

מאמרים שונים

עוד בנושא

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!