מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

מתי צריך להשתמש במנוף להרמת רהיטים 

אם אתם עוברים מבית דו קומתי, פרטי, או אם אתם עוברים לבית דו קומתי וצריכים להעביר רהיטים לחדרים בקומה העליונה, אז עדיף להשתמש במנוף. כמו כן, השכרת מנוף נועדה גם למקרים בהם קיימת בעיית גישה, בניינים בהם אין מעלית ועוד.

השכרת מנוף היא רעיון מצוין כשאתם מעבירים רהיטים כבדים. זה יכול לשמש כחלופה לנשיאת הרהיטים במעלה ובמורד מדרגות, דבר שעלול להיות לא רק קשה ומאתגר, אלא גם מסוכן לבריאות שלכם. בתוך כך, מנוף הוא אופציה מצוינת עבור רהיטים גדולים שכבדים מדי לנשיאה במעלה או במורד מדרגות, כאשר השכרת מנוף הרמה היא אחת האופציות העיקריות שיעמדו בפניכם. עוד אפשרות היא, השכרת במת הרמה.

מתי מומלץ לשכור מנוף הרמה?

ברוב המקרים אנשים בוחרים לשכור מנוף הרמה כאשר הם צריכים להעביר את אחד מהפריטים הבאים: 1) הובלת מקרר. 2) הובלות כספת. 3) הובלת סלון קומפלט 4) הובלת ארונות בגדים כבדים. 5) הובלת דירה קומפלט. 6) הובלות לבניין ללא מעלית. 7) הובלת דירה עם בעיית גישה ע"י השכרת מנוף הרמה. 

בעזרת מנוף הרמה תוכלו להעביר את כל החפצים שלכם ללא כל נזקים מיותרים, לא לריהוט ולא לבריאות שלכם. כידוע, חלק מהפריטים מצריכים שינוע מאוד מסורבל וכבד, מה שהשכרת המנוף פותרת עבורכם. 

כמה עולה השכרת מנוף הרמה ובמה תלוי המחיר?

השכרת מנוף הרמה למעבר דירה תעלה לכם בין כמה מאות שקלים בודדים ליום עבודה או לכלל הפרויקט. מחיר זה יכול להשתנות בהתאם לגודל המנוף ולמרחק שהוא צריך לעבור, לסוג הריהוט המצריך הובלה, בהתאם לבעיית הגישה אם היא קיימת ועוד. 

חברות מסוימות גובות לפי שעה, אחרות לפי יום או שבוע, לפי הפרויקט וכולי. וכאמור, המחיר תלוי גם באיזה סוג מנוף אתם צריכים. למשל, השכרת מנוף קטן תהיה זולה יותר מהשכרת מנוף גדול וכן הלאה. כדי להוזיל עלויות, חשוב לערוך השוואת מחירים בין חברות הובלת מנוף. 

לאתר את החברה הנכונה בפורטל הנכון 

מעבר דירה הוא תהליך קשה, והוא יכול להיות אפילו יותר מסובך כאשר יש מדרגות מעורבות בו, בעיות של גישה, חסרונה של מעלית וכדומה. זו הסיבה שאתם צריכים למצוא חברת הובלות שיש לה את הציוד המתאים להובלת החפצים שלכם במעלה ובמורד המדרגות ובכל תנאי סביבתי אחר. 

האינטרנט הוא מקום מצוין למצוא את החברה הטובה ביותר עבור המעבר שלכם. השוואת מחירים ושירותים באינטרנט תעזור לכם למצוא את החברה לא רק הטובה ביותר, אלא גם את זאת שמציעה את המחירים הכי אטרקטיביים. וכאשר מדובר על השכרת מנוף הרמה למעבר דירה, אותו כנ"ל. בצעו כעת השוואת מחירים עבור השכרת מנוף הרבה, השוואת מחירים בין חברות הובלת דירה ועוד, החיסכון במיידי והמעבר עובר נקי. 

 

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

מאמרים שונים

עוד בנושא

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!