מוברס הובלות

לחץ להצעת מחיר

טיפים למעבר דירה בפעם הראשונה

מעבר לדירה חדשה הוא דבר מרגש מאוד. אם עדיין לא יצא לכם לעבור דירה, אתם בוודאי לא יודעים מאיפה להתחיל עם כל ההכנות שתהליך מעבר דירה דורש. באמת מדובר על תהליך לא פשוט, תובעני ולחוץ אשר ידרוש מכם לא מעט בתקופת טרום המעבר. במאמר הבא תקבלו טיפים טובים שיעזרו לכם לעבור את התקופה לפני המעבר בצורה הטובה ביותר ולצלוח את תהליך המעבר. 

להתחיל את ההכנות בשלב מוקדם

מעבר דירה מוצלח מתחיל בשלב מוקדם ובייחוד כאשר מדובר על מעבר בעונת הקיץ שהיא עונה שמלאה במעברי דירה. אם אתם עוברים בעונת הקיץ, כדאי שתשריינו מראש חברת הובלת דירה מקצועית כמה חודשים מראש. אם תחכו לרגע האחרון, תמצאו את עצמכם בלי חברת הובלה, או עם חברת הובלה לא מקצועית. מלבד בחירת הובלות, כדאי מאוד שתדעו שההכנות למעבר חייבות להתבצע באופן מדורג. לא כדאי להשאיר את כל ההכנות והאריזות לימים האחרונים. כדאי שמראש תפרסו את המשימות שאתם צריכים לעשות לקראת המעבר על גבי מספר שבועות.

חלוקת משימות על פני השבועות לפני המעבר

אז איזה משימות בעצם כדאי לחלק על פני השבועות השונים טרם מגיע יום המעבר הגדול? הנה כמה משימות: ראשית כל כפי שאמרנו, מציאת חברת הובלות דירה מקצועית ואמינה. שנית, אריזה של תכולת הדירה שלכם. כדאי מאוד לתכנן מה כדאי לכם לארוז בכל שבוע, כאשר חשוב להשאיר את הדברים שיש בהם צורך לשבוע האחרון. מעבר לכך, יש להכין את הדירה החדשה, לסגור חשבונות, לעדכן כתובת ועוד. אין ספק כי מדובר על תהליך מורכב ועל כן, חשוב מאוד לחלק את המשימות בצורה יעילה, על פני טווח זמן סביר ולהגיע לימים האחרונים לפני ההובלה עם כמה שפחות משימות, על מנת שיום המעבר יתנהל בצורה רגועה ונעימה.

איך אורזים?

אחת השאלות שלא מעט אנשים שעוברים דירה בפעם הראשונה שואלים את עצמם היא: איך אורזים? אין ספק שמדובר על שאלה חשובה. אריזה היא דבר שיוצר לחץ. על מנת לחסוך את הלחץ הזה או, אם אין לכם את הזמן לארוז, חשוב מאוד שתדעו שכיום ניתן למצוא שירות העברת דירה אשר מעבר לשירות ההובלה עצמה מציע גם שירותי אריזה של תכולת הדירה ופריקה. אם אתם בכל זאת רוצים לנסות ולארוז באופן עצמאי, כדאי שתרכשו קרטונים מוכנים במקום לחפש בעצמכם, דבר שיכביד עליכם עוד יותר. יש לארוז את תכולת הדירה בצורה נכונה, כאשר חשוב לסמן מה נמצא בכל ארגז על מנת שחברת ההובלות תדע עם איזה ארגזים כדאי להיזהר יותר כי יש בהם דברים שבירים וכן בכדי שתהליך הפריקה בדירה החדשה יהיה נוח יותר.

מעבר דירה בפעם הראשונה הוא אמנם לא תהליך קל, אך בהחלט ניתן לצלוח בו אם תפעלו בהתאם לכל הטיפים.

המאמר בשיתוף חברת הובלות באביב

 

מוברס הובלות

כמה תעלה ההובלה שלי?

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם ההצעה הכי משתלמת!

שתפו אותנו

מאמרים שונים

עוד בנושא

להצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ונציגינו יחזרו אליכם בהקדם עם
ההצעה הכי משתלמת!

רגע, לפני שאתם עוזבים...

רוצים לקבל הצעת מחיר? תשאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!